Gå til innhold

Trenger ingen DNA test her i huset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må le av min lille jente. Hun ligner så på faren sin. Jeg kan ikke se noe av meg i henne :-( Og nå har hun begynt å sove sånn som han også: dynen dradd over hodet med nakne føtter stikkende ut. Jeg leter og leter etter nattdrakter i hennes størrelse med fot, men finner ikke. Hun tar bort aller sokker jeg setter på henne, til og med knestrømper og drar dynen godt over hodet før hun sovner. Går jeg inn når hun sover og legger dynen på plass tar det omtrent 2 minutter før hun drar den opp igjen. Så ingen tvil hvem som er faren hennes!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi ... samme med eldste her. Det ser ut som at pappaen "lagde" ham og jeg bare bar på og fødte ham. Det ser ut som at hvert eneste gen er blåkopi av pappaen sitt, så hvor min halvpart har blitt av det fatter jeg ikke. Nå er heldigvis minstemann mest lik meg, så da hadde jeg i hvertfall noe jeg skulle sagt på et av barna;-)

Skrevet

Hehe. morsomt :) Her er poden prikk lik BÅDE pappan OG meg - ingen tvil om at er VÅR sønn... :)

Skrevet

He he - samme med eldste her;o) Han er så lik pappen sin at det er nesten litt creepy, he he - når han ser bilder av pappen fra da han var liten, sier han "det er meg" ;o) Moren til mannen sier det hele tiden, at det er helt sprøtt så like de er - for henne er det jo som å ha fått sønnen sin på "nytt" igjen;o) Han har også mange av de samme faktene, spesielt som mannen hadde da han var liten - så ingen tvil her heller, nei;o)

Skrevet

Ikke her heller, Jonas er prikk lik meg så kan ikke lyge fra meg han nei..... Marte liten ser mer ut som han, men er enda så liten at det er vanskelig å se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...