Gå til innhold

"løse tråder fra fortiden...."

Anbefalte innlegg

Skrevet

lang historie kort....

før jeg møtte min mann så hadde jeg kontakt med en mann via mail og i telefonen...vi hadde GOD kontakt...og begynte å kjenne hverandre godt..men har aldri møttes... han er en kamerat av en venninne av meg..og alt begynte som en spøk...men vi fant tonen og snakket mye og lenge..og var på en sær måte viktige deler av hverandre sitt liv.....

så møtte jeg min mann..og vi ble sammen i løpet av noen dager...og ting gikk fort....samboer i løpet av 3 måneder..og etter 9 måneder var førstemann på vei... jeg har aldri vært i tvil om at jeg elsker min mann..og at han er den rette for meg..... MEN...nå i det siste så har tanken på han "mail/telefonvennen" plaget meg...... for jeg klarer ikke glemme han helt...for vi fant veldig tonen...men har ALDRI møttes....

min mann har fått vite om veldig mye fra fortiden min...men dette er en skjult del....jeg har aldri fortalt det..fordi det virker litt teit at man faktisk følte seg så nær noen som man aldri har møtt........ det er liksom ikke helt stuerent...eller ikke helt min greie...men sånn er det ivertfalll...

det som er ...er jo også det at vi sender fortsatt noen meldinger frem og tilbake...sånn god helg....eller haha nå tapte fotball-laget ditt-....eller god jul og sånn...så på en måte er han en del av livet mitt...men ikke en del som min mann vet om...................... må også legge til at det er 7 år siden jeg møtte min mann...så det burde liksom ha "godt over"....men neida....

hva gjør jeg? hvorfor har jeg dårlig samvittighet...? burde jeg snakke med min mann?? kutte ut denne mannen helt`?? men han er jo en god venn...sukk....det er vel en litt sånn snikende følelse av dårlig samvittighet som tar meg for tiden........fordi jeg tenker på han..og lurer litt på "HVA OM.......??" .....JAJA... vet ikke hva jeg vil med dette men................livet er ikke alltid så enkelt...! og for de som lurer...jeg elsker min mann! høyt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

........................

Skrevet

du kan jo fortelle om "telefonvennen" din neste gang du får melling fra han.

så sir du til mannen din noe sånn som : hehe, fikk melling fra (navnet) om at blablabla... og fortell ut i fra det hvem han er, og mannen din stiller kanskje noen spørsmål.

og da gjelder det å være ærlig.

hvis mannen din har funnet ut at du prøvde å skjule det fra han (selv om det ikke er noe å skjule) så blir han automatisk litt mistenkt.

et råd er også å se det fra hans side.. hade ikke du begynt å lurt hvis mannen din hadde en telefonvenninne som han skjulte?

selv om det er bare prat, virker jo det litt mistenksomt fra din side og kanskje mere sårende?

Skrevet

Hold det for deg selv. Du har ingen plikt til å utlevere deg 100% overfor noen som helst. Virker som om noen tror det, og da helst overfor partner. Ikke nødvendig mao:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...