Gå til innhold

Noen som har IKM nå i disse dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent! Har egt ikke 28 dagers syklus så vet ikke om det er i dag eller onsdag. I hvertfall frem til onsdag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere andre nygraverte og som har vært igjennom dette:

I dagene før mens (ikkekommende) hvilke symptomer hadde dere da og frem til positiv test?

Kjenner jeg har noe mensmurring. Sist hadde jeg stikninger i ene lysken, noe jeg antar er festesmerter, men kjenner ikke til det ennå.

Mensmurring har jeg jo uansett før mens, så det er jo litt spennende å se om den kommer eller ikke:)

Skrevet

hei, jeg fikk positiv test torsdag 18 juni;) svak,men alikvel så du så den godt. Testene er helt like fram til nå, så jeg veit ikke om hele partiet med tester er av litt dårlig kvalitet, eller om det kan være en kjemisk graviditet. Noen som har noen erfaringer?? det er billigstrimler fra billige tester.

Jeg har vært av og på kvalm siden tirsdag og det var vel da jeg skjønte det kunne være noe annet enn mensmurringer jeg kjente;)

Jeg har ikm i dag eller i morgen(tror det er i dag) i går før jeg skulle legge meg hadde jeg litt spotting,men i dag ingenting, så jeg er jo veldig spent om jeg faktisk er gravid eller om det er en kjemisk graviditet.

Skrevet

Hei hei :o) Jeg hadde IKM igår (lørdag) og positiv test på torsdag. Tok en til test lørdag morgen og den var enda mer tydelig. Jeg har hatt en del kramper i magen (er vel disse ligamentene som strekkes) og noe svimmel, men ikke noe jeg har brydd meg noe med... på fredag tok jeg blodprøve hos legen (uten legetime) og det får jeg svar på i morgen. :o) Jeg var veldig kvalm i forrige svangerskap, men har ikke merket noe i nærheten av det enda. Jeg er jo bare 4+1, så kanskje det kommer med tiden. Jeg har noe forstyrret fordøyelse nå kan man si ;o) og ingen spotting som jeg har merket.

Skrevet

Du beskriver akkurat de samme tingene som jeg kjenner. Stikking i lysken og murring. Jeg har tatt test, men den var negativ. Jeg vet ikke helt hvor lang syklus jeg har. Den kan variere litt.. Dersom det er noe så er jeg 3+5 på vei... kanskje litt tidlig å teste... Men det er ikke lett å la testen ligge uberørt i skuffa!!! :)

Lykke til Litsjetausa og gratulerer til dere to med positiv test!

Skrevet

Takk for det, og lykke til til deg også:)

Er så spent, men tør ikke helt håpe på noe ennå. Så testen får ligge litt til i skuffa;) Får vente til mensen uteblir, for jeg kjenner jo at den egt skal komme nå ila noen dager.

Rart, men det er jo naturlig at en analyserer alle mulige tegn og symptomer;)

var vel litt kvalm her i forgårs, men tror det var bare en tilfeldighet. Var kvalm i forge svangerskap, men ble ikke kvalm før i 5-6 uke.

Du skal se at testen din blir positiv ila få dager;)

Skrevet

Gratulere så mye til dere begge! :)

Tror nok ikke det er en kjemisk graviditet, nei. Høres ut som at dette er ekte saker:)

Skrevet

Tror du Litsjetausa? Jeg har egentlig gitt opp håpet denne måneden. Samboeren min er litt mer optimistisk. Men da vi så den var negativ på lørdag må ble vi utrolig overrasket. Tenkte og det at dersom det jeg har kjent bare er innbilning ville det jo sluttet nå.

Jeg og kjenner jeg er litt kvalm til tider og svimler litt. En av tingene som kan utløse brekninger er brunsnegl... I vår plukket jeg brunsnegl i hagen, nå bryter jeg meg hvis jeg ser en liten snegl langs veien. Hæler ikke tenke på dem en gang. (Ser heldigvis ut som om de ikke tør å komme inn i hagen her igjen! )

Når anbefaler du at jeg tar testen igjen?

Skrevet

Ha ha, benelen! Kan hende du har testet deg for tidlig? Derfor jeg ikke tør å ta test helt ennå selv, er så redd den skal vise neg.

Det er første mnd vi prøver nå, sist gikk det på 3 forsøk, så er forberedt på at det kan gå like lenge denne gang.

Man får jo ikke brekninger normalt sett av ting en har takla tidligere. ( i allefall ikke normalt å ha brekninger i det hele tatt når man er "frisk")

Ikke gi opp håpet helt ennå! Ta en ny test om noen dager.

Lykke til! :)

Skrevet

MizzMing:

De billigstrimlene fra billige tester har jeg erfart at ikke gir så veldig sterk "Gravid" strek.

Jeg tok en CB test som var positiv, og da mener jeg skikkelig positiv. og så tok jeg en billigstrimmel fra billigetester og den var svaaak, men positiv..

Hadde flere billigstrimler liggendes så jeg ventet 3 dager og tok en til, og den var fortsatt like svak.. Samme dag tok jeg test hos legen og den var positiv :)

Så jeg tror nok du er gravid jah!;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...