Gå til innhold

Eggposer

pergojenta*er blitt mamma :)*

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det er noen som har erfaring med hvor mye en eggpose vokser på ett døgn?? hva som er vanlig?

jeg hadde 8 på 8 mm , 1 på 13 mm og 1 på 15 mn... noen som har tro på at diss kan vokse seg store nok på 3 dager med dobbel dose (225)???

kunne ønske noen kunne gi meg et håp :) eller må jeg håper på veeeeldig mye flaks....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg går ikke på hormoner. Var til ultralyd forrige fredag, og de to største folliklene var ca 11 mm (dag 7 i syklusen), og de to neste var ca 8 mm. Var tilbake igjen til ny ultralyd mandag, og da var de største ca 20 mm, de to andre 14mm. Fikk da beskjed om å sette eggløsningssprøyta på kvelden. Så jeg vil nok tro at du får de store nok:-)

Lykke til!

Skrevet

hellooo:)))

vet du?jeg hadde 7 eggposer og på ul var de mellom 6mm og 13!!dette var en fredag...

da gikk jeg på 175 på purgeon pennen og etter ul fikk jeg beskjed om å skru dosen opp til 225(jeg også)og den dosen gikk jeg på til søndagen..så satt jeg el sprøyten mandag og hadde uttak på onsdag..de fikk bare ut 4 stk men de fire største sa han..fikk aldri vite hvor stor de var men må jo ha vært liv laga liksom;)eller ihvertfall store nok!

3 av mine ble befruktet og to av de delte seg fint:) så jeg er nå ruger av ett 5 delt flott egg kategori A.(visstnok av det beste) og ett 3 delt som var littmindre bar men fremdeles så bar at de satt det inn;)))

konklusjon:selv om eggene dine var små på ul så er sannsynligheten veeeldig stor for at de vokser seg store og fine på bare noen dager på den dosen;)))) og du?mine egg var mindre og færre enn dine så det går så absolutt an;)

dette går fint skal du se;))))klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...