småtroll:) Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 her blir det avslapping tror jeg..mulig kaffi besøk hos svigers i ettermiddag...
yasmina Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Har begynt pakkingen mens mini naa har sovet litt, skal jo paa tur i 8 uker Etterpaa skal vi ut og sole og bade oss litt, maa jo vaere brun naar man kommer hjem til Norge Og saa er det jo utrolig herlig aa nyte disse dagene litt foer vi kommer til Norge, en vet jo aldri hvordan sommeren blir der.
Lene~mor til tre Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Hvet ikke helt enda, været er for en gang skyld pent så lurer på om vi skal te en tur ut å finne på noe..
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Jeg vet heller ikke hva vi skal finne på idag. Har lyst å finne på noe, men vet ikke hva. Her er det også fint vær, men det er meldt regn litt senere.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Lillebror og jeg reiste til morfar og koste oss idag. Vi grilla og var ute hele dagen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå