fått nr 2 <3 Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Er 7+3 i dag og de siste dagene har kvalmen vært så å si borte. Pga tidligere aborter så er jeg jo selvfølgelig redd for at det skal gå galt igjen. Syns det var kjekt å være litt små dårlig for å kjenne at jeg virkelig er gravid så blir en smule bekymret når det plutselig gir seg Er det flere som har det slik? Har vært skikkelig kvalm i ett par uker, ikke kastet opp men sånn like før.
bianchi Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Heisann! Jeg er bare 4+2 i dag og har vært småkvalm omtrent siden 1 uke etter innsetting av to egg. Men i går og hitil i dag her jeg ikke vært kvalm...blir bekymret jeg også...kjenner jo så veldig etter tegn/ikke tegn...men har tatt en graviditetstest hver dag fra testdagen og den har bare blitt sterkere og sterkere, og i dag var den enda sterkere enn i går så da må jeg bare stole på den...prøver å ikke tenke på at det KAN gå galt jeg nå, vil bare glede meg over å være gravid! Symptomene går vel litt opp og ned vel...
3 er nok! Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 ikke bekymre deg (eller gled deg) for tidlig over at kvalmen er borte. jeg opplevde det samme for noen uker siden, var fri for kvalme og andre symptomer i tre dager, ble både litt bekymra, men var deilig også, men så plutselig etter tre dager kom det tilbake 10 ganger værre.
You can call me Dårris Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Jeg tror dette skjer med de fleste jeg. Og egentlig så tror jeg de fleste bekymrer seg når det skjer også. Dagene er forskjellige, men i de aller fleste tilfeller går det jo bra. Skal du på tidlig ul? Jeg mener at det kan være fornuftig om du er bekymret, ser du hjerteslag, så går det jo høyst sannsynlig bra:) Vet mange er uenige, men jeg er glad jeg var på tidlig ul i alle fall!
bianchi Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Godt å høre at ande også har det sånn og at det er normalt at det går litt opp og ned med symptomer... Skal på ul i uke 7 pga blitt gravid v ivf...gleder meg så til det, håper å se ett eller to hjerter som banker:)
Lillevenn33 Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Jeg skjønner bekymringen din. Jeg har tidligere plutselig mistet alle symptomene, og da hadde jeg en MA. Denne gangen har kvalmen kommet og gått. Noen dager helt fri for kvalme. Må sies at jeg har vært gravid en gang før og da var jeg kvalm hver eneste dag. Så det at symptomene kommer og går er nytt for meg og har gjort meg veldig bekymret. Men, jeg har sett et bankende hjerte på UL og prøver å slappe litt mer av. Det har tatt noen uker (er nå 10 uker) før jeg har klart å akseptere at kvalmen kommer og går og at det er helt greit. Min tidligere MA har skremt vett av meg og det vil aldri være en bekymringsfri 1. trimester for meg lenger. Håper at tiden går fort og 2. trimester melder seg!!
fått nr 2 <3 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2009 ja skal på ul den 14 juli, da er jeg vel 10 uker på vei Fikk tidlig ul pga tidligere aborter og stooor bekymring Ble først satt opp 4 august! Men da satt jeg ned foten for da snakket vi vel ikke om noe tidlig ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå