sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Da har vi vært på vår første UL og der er det to fostre med hjerter som slår!! Hcg var ganske høy (537 dag14) så vi ventet på denne UL nok litt mer spennt enn forrige gang. Så alle gode ting er visst tre, jeg blir trebarns mamma i februar (har en datter 2år også ivf) det er helt utrolig, både skremmende og spennende, men selvfølgelig en utrolig lykke og takknemlighet for at vi har klart å få det til. Nå håper jeg bare at e vokser seg store friske og sunne. og som jeg har sagt tidligere, lykke til allesammen, ikke gi opp for gleden kommer til slutt... det må vi bare tro på!! og for oss ble den dobbel :-)) denne gangen.
Honoria med to i magen:-) Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Gratulerer så mye!!! Kos deg med magen,og nyt livet:-D
Min tur snart?? Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Jøss.. Tvillinger :-)) Gratulerer så mye!! Fikk du satt inn ett eller to egg??
bianchi Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 å så spennende! Gratulerer! Jeg er også veldig spent. Skal på ul om ca 3 uker og er veldig spent om det er ett eller to hjerter vi kommer til å se! Har ikke tatt hcg i blod jeg da, men skal til legen min i morgen så tenkte å spørre om jeg kan få ta prøven...har liksom ikke gått opp for meg at jeg er gravid ennå.. Lykke til videre med den voksende magen!! Blir nok en spennende tid fremover!
Gjest lille fiol Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Utrolig fantastiskt, gratulerer så mye )
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2009 Ja jeg fikk satt inn to egg. Har det i alle forsøkene., ble nemlig overstimulert og fikk så mange egg at de frøys ned tre og tre sammen på dag en for jeg fikk ikke lov å sette noen tilbake den gangen siden har det vært fryseforsøk. som regel overlevde to i god form så jeg fikk alltid satt de to inn. forrige gang resulterte det i en jente. denne gangen altså tvillinger. denne gangen overlevde forøvrig alle tre så de måtte kaste ett..... er jo glad for ikke å få trillinger da det hadde vært et større sjokk. nå gleder vi oss over hvor heldige vi er, selv om det blir nok å gjøre med tre barn under tre år.....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 gratulerere så masse!!) så artig med to da!!! har også satt inn to egg men er bare på rd 2 så langt fram for oss enda...men satt inn ett 5 delt og ett 3 delt så har ikke tro på at det skal bli to om det i det hele tatt blir noen... heldig har du vært;) lykke ti videre!!)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 21. juni 2009 #8 Skrevet 21. juni 2009 Gratulerer med tvillinger:-) Spennende med 2!! Lykke til videre med svangerkapet!
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2009 så spennende. blir spennende videre. håper inderlig og tror jo at det går rette veien for deg denne gangen og at det iallefall blir en!!! to er jo bonus i dette opplegget her. overraskelsen begynner å legge seg, og utrolig lykkelig over at vi er så heldig særlig etter alle årene i dette opplegget.
Lucy80 Skrevet 21. juni 2009 #10 Skrevet 21. juni 2009 Gratulerer så mye med tvillinger!!!Så utrolig kjekt! Jeg var på tidlig ultralyd nå før helgen, og der var det også to bankende hjerter:):) Fikk satt inn to fryseegg. Har liksom ikke gått helt opp for meg ennå Min mann er fremdeles litt i sjokk tror jeg...hehe. En fantastisk herlig følelse! Masse lykke til videre med de to små i magen!
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2009 waow, GRATULERER du også!!! ja man er så glad for om man får ett, så er det to og man går nesten litt i gledessjokk!! min mann begynner å venne seg til tanken også. har begynnt å lete etter ny bil;-), det er ikke plass til tre barnebilstoler i den vi har nå. men dette er utrolig gledelig og herlig etter så mye strev:-)
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 21. juni 2009 #12 Skrevet 21. juni 2009 Gratulerer så mye!!! Det blir nok litt slitsomt i begynnelsen,men tenk deg hvor mye glede de kommer til å ha av hverandre :-) :-) ....Mannen min var veldig lettet da vi fikk satt inn ett egg sist,men jeg kommer til å kjempe for å få satt inn 2 stk neste gang (fikk ikke lov av legen på Ullevål)...Tenk deg om begge to hadde delt seg og dere hadde endt opp med firlinger,hi,hi,hi... Stoooooooor klem fra meg :-)
mokki 71 Skrevet 21. juni 2009 #13 Skrevet 21. juni 2009 Heisann måtte bare inn her å se etter gammelt, jeg har tvillinger på 2.5 år (fryseforsøk ), to gutter c",) vi har også en jente som var 2år og 10 mnd når guttene ble født. tiden har gått så utrolig fort, det har vært en slitsom tid, men mange kose stunder . ønsker deg lykke til
Mazza** Skrevet 21. juni 2009 #14 Skrevet 21. juni 2009 Sailor og Lucy80!!! Så utrolig kult for derew begge! Det kommer sikkert til å bli full fart og hurramegrundt...men såå gøy da!! Sailor....peugeot 807 er helt suuuper Er på rd 9 idag, satt inn 2 8 delte så håper hvertfall på litt lykke denne gangen.... masse lykke til begge to, klem
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 21. juni 2009 så utrolig koselig. ja det blir jo akkurat som oss, dattera vår er akkurat fyllt 2. vet jo riktignok ikke hvilken kjønn tvillingene er ennå men det får vi vite tidsnok, håper mest av alt at alt går bra. tror nok at tiden går fort ja. og denne gangen skulle jeg ikke sette livet på vent for alle forsøkene. så nå er det jobb og studier og flytting på gang. vel vi tar det som det kommer. gleder oss veldig, selv om vi til tider blir litt stresset for hva dette innebærer.lykke til videre du også med alle småbarna. klem
Ann-ch. Skrevet 22. juni 2009 #16 Skrevet 22. juni 2009 Så moro sailor. Da blir det liv i huset:-) Ønsker deg masse lykke til med graviditeten og kos deg:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 22. juni 2009 #17 Skrevet 22. juni 2009 Herregud så herlig Sailor.. dette var en virkelig glad melding på morra kvisten hehe.. 2 stk ja, jaja da får du nok å stri med hehe men så koselig da. Jeg ønsker deg masse lykke til og en kjempe sommer med 2 små spirer som du må ta godt vare på.. kleeeeem og jeg gleder meg til å følge deg på veien til du sitter sprekk ferdig hehehehhee..
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 22. juni 2009 #18 Skrevet 22. juni 2009 Gratulerer så masse med to bankende hjerter !!! Du har masse kjekt i vente, jeg ble selv tvillingmamma for to uker siden og det er bare helt fantastisk :-) Håper du får et ukomplisert og flott tvillingsvangerskap. Klem til deg
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 22. juni 2009 #19 Skrevet 22. juni 2009 Gratulerer så mye med begge to sailor :-) Ei venninne fikk IVF-tvillinger i fjor. De kom for tidlig (uke30), og hun har hatt en skikkelig slitsom barselsperiode, men det går jo lettere etter hvert. Masse lykke til! Klem
Chaiemae Skrevet 22. juni 2009 #20 Skrevet 22. juni 2009 Gratulerer så mye med tvillinger. Utrolig gøy da )
Rose69 Skrevet 22. juni 2009 #21 Skrevet 22. juni 2009 Fantastiske nyheter! For en lykke !!! Masse lykke til videre :-)
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #22 Skrevet 23. juni 2009 så koselig å høre fra dere alle. dere er en super gjeng!!! Gitte - gratulerer så mye med tvillingene!! mazza - ja mannen min har akkurat prøvd en 807 ( jeg blir så bilsyk for tiden til å ha glede av å prøvekjøre) men jeg ble helt forelsket i fjærnstyrte sidedører!! my sweet- ja snart er det din tur, jeg er overlykkelig å få to men jeg tror jeg hadde "dødd" om det var fire..... @)) Tullemor- ja denne gangen blir jeg nok en flodhest og ikke bare en "strek" med kule som sist. Mokki og dere andre - lykke til og ikke gi opp før det er riktig for dere. jeg gjorde en rask statestikk i dag av 30 egg har det blitt 3 fostre (en av dem nå 2år) riktignok ble bare 14 befruktet men dog, dette er mange forsøk men så er lykke så stor, og den kommer forhåpentligvis før heller en senere så stå på!!!
melina, glad mamma Skrevet 23. juni 2009 #23 Skrevet 23. juni 2009 Gratulerer så masse med tvillinger på vei! Både Sailor og Lucy80!!! Det er utrolig å gå med to babyer i magen. Er selv i uke 27 med to jenter, og jeg er foreløpig mindre enn min svigerinne som venter en. Så du trenger ikke å bli stor som en flodehest sailor ;o) Kos deg med gladnyheten, og gled deg til tiden som kommer. Skikkelig koselig å gjøre ting klart til de to små )
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #24 Skrevet 23. juni 2009 Heh e he .. ja det høres bra ut at jeg kanskje slipper å kjøpe "teltklær" i flodhest str. ;-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. juni 2009 #25 Skrevet 24. juni 2009 Gratulerer med dobbelt opp i magen ) Dobbel lykke det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå