Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 kjæreste/samboer/mann ... da mener jeg ikke når dere er hjemme. men sms eller ringer hverandre osv går det ofte lang tid før kontakt? -er inspirert av et annet innlegg
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Nå er det veldig sjeldent at vi ikke ser hverandre hver dag da, men de dagene en av oss er vekk på overnatting snakkes vi ca et par ganger. Ofte noen sms også en tlf samtale. De dagene vi kommer hjem påp ettermiddagen begge to(noe som er stort sett hver dag) så hender det at vi kan sende sms i løpet av dagen evnt ringe, men det skjer ikke hver dag.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 er på besøk hos min far og har ikke sett samboeren min i 13dager men vi ringer og sende sms til hverandre hver dag. forteller hverandre hvordan dagen har vært og gutten våres. forteller hverandre hvor mye vi elsker hverandre. vi har vært sammen i 2år. har en gutt på 14mnd.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Vanligvis hver dag, på MSN. Men kan gå opp til 2-3 dager uten noe kontakt.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 anonym 00:15 her. Glemte å skrive at de sms og tlf samtaler vi har til daglig stort sett har ganske kjedlig og praktisk innhold. Blir som regel husk å kjøp melk og brød og husk å ta med regnsbuksa hjem fra bhg osv osv. :-) Den interessange praten får vi ta hjemme
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Vi snakker ofte sammen på tlf.. Vi har en rutine på at jeg alltid ringer og hører om han har fått med husnøkkelen. Han ringer om han kjeder seg på jobben.. Er ofte lenge og vente der.. Jeg ringer om det er noe viktig.. Vi snakker vel sammen 1-4ganger på tlf om dagen når vi er på jobb.. Men er som oftest viktig da.. Tar ikke lang tid før kontakt om ikke han har dekning, eller jeg er veldig opptatt på jobb da.. Jeg er glad i sms, han hater det.. Hender jeg sender en sms eller to i løpet av dagen.. men får sjeldent svar, eller mld først. Han ringer istede..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 det går sjeldent mange timer før vi snakker med verandre.(3 kanskje) når han er på nattevakt sender jeg en nattamelding før jeg legger meg. har vi mye og gjøre en dag og ikke ser så mye til verandre så sender vi melling "savner deg" og "elsker deg" er jeg ute med venner eller han er ute med sine venner, sender han en sms typ "hva gjør du nå søta?" og jeg sender til han også. men vi svarer nødvenigvis ikke verandre med en gang. er jeg opptatt med en vennekveld og ser film, spiser middag venter jeg til vi er ferdige og sender melding tilbake, samme med han. ringer hverandre når vi kjeder oss... vi bor jo sammen også og har barn så det går ikke bare på sms
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #8 Skrevet 20. juni 2009 JEg snakker TIL ham kanskje en gang eller to i uken. Jeg snakker MED ham hver eneste dag, alt fra 2-3 ganger til 10-12 om vi ikke skal treffes hjemme i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #9 Skrevet 21. juni 2009 Når vi er på jobb, så snakker vi som regel sammen 2 ganger pr tlf også blir det noen sms... Nå har jeg vært borte hos familie noen dager, han måtte være hjemme og jobbe, og da ringtes vi et par ganger på dagen og et par ganger om ettermiddag/kveld i tillegg til sms... "Nå legger jeg meg" tlf er obligatorisk Vi er veldig tett knyttet, men vi liker det sånn..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #10 Skrevet 21. juni 2009 Nå ser vi hverandre hver dag, men likevel så kan det hende vi sender sms og ringer til hverandre fra og til jobb. Men da om praktiske ting, og ikke bare for å prate.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå