Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 jeg gikk på skole i tre dager med henne (i 2005), så ville jeg bytte skole. og etter det tror hun at vi er blitt skikkelig gode venner.. kjenner henne i grunn ikke noe særlig, har bare småpratet litt med henne når jeg møter på henne.. Men allerede da jeg gikk på vgs med henne i de tre hele dagene og jeg sa jeg skulle bytte til en annen vgs så det ut som at hun ble lei seg og sa at hun ikke ville at jeg skulle bytte! Da var hun ikke engang en av dem jeg pratet mest med engang!! og etter at jeg har blitt gravid er hun helt gal! hver gang jeg møter på henne på kjøpesenteret eller noe så nærmest slipper hun alt hun har i hendene og løper bort, tar på magen og forteller hvor heldig jeg er osv og at hun gleder seg.. tilogmed mamma reagerte fordi hun trodde at hun var en kjempe god venninne.. men jeg kjenner henne såvidt! kjæresten min lurte på hvorfor jeg aldri hadde nevnt henne, etter at vi møtte på henne en gang.. og sist gang jeg møtte på henne så sa hun at hun skulle på ferie fra begynnelsen av juli og blir borte i en mnd, så da var det jaggu meg best at babyen kom før det!! vet ikke helt hvorfor hun sier sånt, fordi jeg har ikke akkurat tenkt til å la henne komme å besøke meg på sykehuset akkurat! har ikke engang nr hennes og vet ikke engang hva etternavnet hennes er.. og nå fikk jeg melding av henne på facebook.. da skrev hun at hun gleder seg til babyen kommer og så skrev hun: ÅÅÅ jeg vil at babyen skal komme NÅÅÅÅ! (hjelp) altså det er jo koslig at folk bryr seg.. men jeg vet ikke helt jeg altså.. kanskje litt vel mye? vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget.. måtte bare lufte tankene litt..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Det er jo alltid bra at folk bryr seg, men med denne jenta virker det som om hun ikke har sosiale antenner.. Hun vet kanskje ikke at nok er nok, eller at hun tror dere er bedre venner en det dere er.. Har du prøvd og snakke med henne, og på en måte roe henne ned? evt si at det blir litt mye i og med at dere ikke kjenner hverandre så godt..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 høres ut som en jente som er desperat etter å få venner. hun høres litt skummel ut selv om hun sikkert er helt harmløs. tror ikke hun har så mange venner for å si det sånn... så det er jo litt synd i henne men det er jo plagsomt sikkert da
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Hehe.. ja men det er jo derfor man har forum som dette,for å få luftet tankene sine Ja det var jo ikke bare litt rart heller da.. Hun høres jo kjempespesiell ut,og jeg ville vært litt redd ( sånn satt på spissen ) Mye rart ute å går om dagene.. Virkelig noen som har problemer med hvordan å forholde seg til andre mennesker!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 ja.. jeg er faktisk nesten litt redd for henne... hadde så klart sagt i fra til henne at hun må roe seg ned litt, men jeg kjenner henne ikke godt nok til å kunne si det til henne føler jeg.. og det er vanskelig å unngå henne når hun kommer løpende hver gang hun ser meg.. uff.. lurer på hvordan hun blir når jeg faktisk får babyen og møter på henne da jeg.. Hun kommer sikkert til å bare plukke opp babyen å stikke av.. off neida!! men kommer nok til å si nei om hun spørr om hun kan holde osv.. men det var bra at jeg ikke er den eneste som blir skremt av henne.. har lest om de som har hatt svigersøstre osv som har vært helt vill etter babyen i magen, men dem kjenner jo i hvertfall hverandre litt bedre da.. HI:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå