Gå til innhold

Hva kan jeg drikke??? Sliter veldig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært veldig glad i vann og det er stort sett det jeg drikker til vannlig.

Men nå etter at jeg ble gravid så klarer jeg bare ikke vann, får en sånn skikkelig metall smak i munnen...

Men hva kan jeg drikke i stede? Har blitt skikkelig hekta på iste med sitron, det er skikkelig godt og friskt men ikke akkurat sunt. Brus drikker jeg heller aldri. Melk blir jeg kvalm av.

Så hva kan jeg drikke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd med sitronskiver eller epleskiver i vannet? Hva med bris ell? Drikk appelsinjuice eller eplejuice uten sukker. Brus er ikke løsningen. Jeg drikker mye melk, skummet eller ekstra lett også spiser jeg mye vannmelon..

Skrevet

Både iste og juice inneholder mye syre, og ikke minst sukker, som er skadelig for tennene. Synes du skal bite sammen tennene og tylle i deg vann, det er det beste, både for vekta, tennene, magen og huden.

La vannet renne ekstra lenge før du fyller det i glasset, gjerne et minutt, så vet du at det er friskt og godt. Hva med å tygge en persillekvast, peppermynte, anisfrø eller noe annet friskt til, hvis du fortsatt synes vannet smaker metall?

Skrevet

Lag egen iste! Lag sterk te, søt så lite som mulig, gjerne med honning, sleng oppi sitron etter smak og kjøl. Sunnere en ferdigkjøpt!

Skrevet

Takker så mye for gode forslagg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...