Gå til innhold

Hva synes dere om klær fra Name it (til barn)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de har masse fine klær tilbarn. Kjøper en god del av garderoben til barna mine derGrei kvalitet og en grei pris. Hva med dere andre, noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

greie klær, noe klær er litt dyrt synes jeg... i alle fall til baby...

Skrevet

Billige, fine og stort sett bra kvalitet. Har opplevd en del dårlig kvalitet på kjoler, mens olabukser f.eks har en fantastisk bra kvalitet.

Skrevet

Syns de har kjempefine klær, og syns også kvaliteten er bedre enn f eks h&m. Kjøper altså en del på name it

Skrevet

har utrolig masse klær fra Name it.. søsteren min jobber for et merke som blir eiet av samme selskap som Name it så jeg får masse gratis:D

synes de har så mye kulere klær enn hennes, cubus osv jeg:)

Skrevet

En av de butikkene som har veldig mye fint tøy til gutter! Passformen er også veldig bra til sønnen min.

Jeg kan ikke skjønne at noen der syns klærne der er dyre, jeg syns alt ligger på ca samme nivå som H&M. Jeg har vært uheldig med en pysj og et par bodyer som ikke har vært helt som de burde, men jeg hadde nok fått byttet dem hvis jeg hadde prøvd. I name it butikken her syns jeg også det er veldig god service, hun har ringt rundt og skaffet størrelser i andre butikker for meg og hvis jeg spør etter noe de ikke har, så prøver hun å foreslå andre butikker jeg kan prøve.

Skrevet

Jeg kjøper mye der, men noem av modellene er litt for smale for barnet mitt!

Skrevet

Jeg synes de har veldig mye fint, spesielt til baby, ikke fullt så mye til større barn. Klærene har god kvalitet, god passform og jeg synes heller ikke de er noe spesielt dyre. Har kjøpt mye til mine i det merket.

Skrevet

jeg liker veldig godt de klare og skarpe fargene de ofte har...jenten min elsker deg også. hun vil alltid dit og handle når hun får velge selv...hun er 4 år...

synes jeg finner lite til gutten på 5.... ikke hans passform og "stil"....men kjoler og topper til jenten...det finner vi MASSE av...

Skrevet

Jeg elsker klærne fra name it. De er flinke til å lage flott fargerikt tøy til både gutt og jente! Vanskelig å finne så fint og søtt guttetøy andre steder.

Alle andre guttekolleksjoner skal alltid være "tøffe" :/

Noen av klærne synes jeg er for smale i fasongen, ellers er de supre!

Skrevet

Kan en bestille det fra Norge over internett eller er det bare nameit.com hvor en kan bestille klær fra??

Har ikke butikken her omkring, å jeg synes klærne var så fine at jeg har lyst til å handle litt :)

Skrevet

Hehe, vi var ute og handlet de aller første klærne til babyen i går, på Name it! 6 bodyer og 5 par sokker for 290 kr, det synes jeg var billig!

Skrevet

Linus og Lotta har begynt å forhandle Name It. Veldig mye fint, men jeg synes mye av klærne mister fargen fort, sammenlignet med f.eks HM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...