Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Når jeg bæsjer, så "griner" jeg alltid... (kommer tårer ut, det er ikke pga smerte altså...) FLERE?? NORMALT?
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 hehe, nei har ikke opplevd det så langt har ikke hørt om det før heller... kan ikke være normalt nei. men hvis det ikke er et problem for deg, så gjør det jo ikke noe det:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Spesielt, skulle tro at det var noen nervetråder som var feilkobla mellom endetarm og tårekanal! Ikke vet jeg om det er mulig, men rart og tror ikke det er et vanlig problem hos mange å felle tårer når man bæsjer!?!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Det er noen som drar dette forumet for langt assa.. Akkurat som dere sitter og finner på ekle ting å spørre om, som ikke er vits i å dele med verden. Who cares liksom. Som om du trur det er farlig, da hadde du vel spurt legen sist du var der, du kan umulig være redd for at den uvanen der er farlig på noen måte.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 hehe mange som drar den ganske langt ja... ser det som underholdning mange ganger men du trenger jo ikke å trykke for å se da 23:56 ...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 Har ikke hørt om det før, men siden du opplever dette uten problemer så er det nok normalt;) Ikke så vanlig, men normalt. Normalen er så mangt, og så lenge du ikke plages med dette, så er det vel greit?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #8 Skrevet 20. juni 2009 Greit nok, men trudde det skulle være "flaut, uvanlig og sikkert litt ekkelt spm", ikke noe som minner om noe ei på 15 år kan skrive på kødd på jentedassdøra. Det er mange innlegg som har det i overskriften men som er relevante problemer som er vanskelig å snake om:) Men forumet florerer over av tulletråder, vanskelig å skille risen fra hveten!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #9 Skrevet 20. juni 2009 aldri hørt om... alltid hatt det sånn?? om det er ubehagelig så kan du spørre en sånn internett lege om du skjønner!! lykke til i hvertfall:) Jeg skjønner ikke at folk skal henge seg oppi hva folk velger å spørre om eller ikke jeg hun som skriver innlegget skriver kanskje fordi at hun ikke vil gå til legen med det.. det er ting som ikke bare bare er å ta opp med legen heller.. min lege er skikkelig vanskelig å prate med om problemer.. han er alt for profesjonell og gjør alt etter boka om dere skjønner!! han bare sitter for det meste å trykker på dataen hadde jeg kommet til legen min og sagt: tårene triller hver gang jeg går på do.. da skal jeg love deg han hadde sperret opp øynene og gitt meg de rareste blikk.. Og det som er så greit med debattene her inne er at det nesten alltid er svar og få, og det er mange andre som spørr om ting som ikke bare har om graviditet og bleier! og det er så greit:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #10 Skrevet 20. juni 2009 TUSEN TAKK for seriøse svar!! Det var et seriøst spørsmål, jeg har faktisk alltid hatt det sånn. Og lurte på om det var vanlig (er ikke vanlig å snakke om dette til folk jeg kjenner) Og siden det ikke plager meg så ønsker jeg ikke å gå til legen med det Beklager hvis jeg plaget noen av dere med dette Men jeg er 29 år og ikke en 15 åring!!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #11 Skrevet 20. juni 2009 hehe:) ser nok kun ut som at du plager anonym 23.56;) men hun har sikkert større problemer!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #12 Skrevet 20. juni 2009 BAre synes at om det ikke lager deg er det ingen grunn til å lage tråder om det. Skulle man lagd tråder om alt som er unikt med segselv og ikke plager en blir det sikkert 500-600 innlegg hver dag som bare er søppel. Men bra du fikk klarhet i det, hi. Tørk tårene og god natt.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #14 Skrevet 20. juni 2009 hun spurte jo om det var andre som hadde det sånn da!! og om det var normalt:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #16 Skrevet 20. juni 2009 du skriver at om det ikke plager deg så hvorfor skrive om det? og selvom det ikke plager henne så er hun nysgjerrig på om andre har det sånn og om det er normalt? hun sa jo selv at hun ikke tok opp dette med venner.. og da er det greit å ta det opp i et forum der ingen vet hvem du er!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #17 Skrevet 20. juni 2009 syntes det er fint at du spørr om det du vil. dette er da et forum som man kan søke råd fra andre. har ikke hørt om dette før. ville nok snakket med legen om det.... lykke til
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #18 Skrevet 21. juni 2009 nei, det har jeg kanskje gjort en gang, pga av hard avføring/forstoppelse, eller pga av hemoroider. Sikker på at du ikke har noe sår/rifter eller lignende i endetarmen?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #19 Skrevet 21. juni 2009 Det hender ja... Aldri tenkt over det jeg...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #20 Skrevet 21. juni 2009 Det samme skjer med meg.. jeg har aldri tenkt at det kan være noe farlig..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #21 Skrevet 21. juni 2009 Hei Kan gi deg et ordentlig svar, jeg Ja det er normalt, er sånn selv. Huffameg så ekle vi er da Spurte engang en lege, han sa det var normalt, stramme tårebånd!? Har aldri hørt om dem før, men det var altså svaret. Må si jeg syntes dette spørsmålet var mindre ekkelt enn alle de som fortalte om busespising og klining av utflod på veggen..... Bedre å felle tårer når man sitter på do enn kline utflod på veggen og gnaske buser og skorper. Hihi!!!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #22 Skrevet 21. juni 2009 Vittig =) Sånn har jeg det også! Da jeg var liten kom det tårer når jeg tisset også, men nå er det bare når jeg bæsjer. Trodde jeg var den eneste som hadde det sånn jeg. Tør liksom ikke snakke med noen om det. Hatt det sånn siden jeg var baby..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #23 Skrevet 21. juni 2009 Tårekanalene er omgitt av muskler, som kan presse ut tårer når man anstrenger seg. Så det er nok ikke farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå