Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Takk for at du minnet meg på dem.. Hadde helt glemt dem.. :s Ja, har fått de, men hvor de er nå aner jeg ikke..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Fikk de for en ukes tid siden, kom på med en gang !!! Hentet de i postkassen, tok fem min så var de på bilen! Det er det lureste
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 har ikke fått de ennå,men regner med at de er rett rundt hjørne,har betalt og alt i orden ellers
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Nei. har ikke opplevd at de har kommet så sent før.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Ja, de er kommet og klistret på bilen. )
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 Fått på til en bil, men ikke til den andre. Har dog ikke klistret dem på. De ligger i gangen.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #8 Skrevet 21. juni 2009 ble betalt noen dager forsent så vi fikk purre gebyr i tilegg og den er betalt men utrolig irriterende at vi står i fare for å bli avskilta pga noen dager forsinka betaling.. De er jo mega vannskelige om de først skilter av så må man betale for å få på igjen..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #9 Skrevet 21. juni 2009 Vi fikk for et par uker siden, 3-4, kanskje til og med 5 uker siden. Går litt i surr, skylder på ammetåka. Klistra de på bilen med en gang, Vi betalte regninga samme dag som den kom, vet ikke om det har noe å si på hvor fort man får disse oblatene
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #10 Skrevet 21. juni 2009 betalte når jeg fikk purringa,men bet innen fristen på den,så vet ikke om jeg får den senere av den grunn..iså fall så er det mange rundt her som er i samme bås...men så lenge jeg har betalt så er det ingen fare for avskilting,det skjer ikke med det første..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå