Gjest Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 ...hva har jeg glemt? Besteforeldrene, samt et par oldemødre, kommer i ettårsfeiring til lille snupp i morra klokka elleve. Siden vi var barnløse for et år siden, er vi førstegangs bursdagsfeirere. Hva er det vi ikke har tenkt på, som opplagt bør gjøres i kveld? Har bakt og pynta sjokoladekaka, den står i gladpack i kjøleskapet. Bløtkakebunnen står i kjøleskapet, også den i gladpack, og skal få krem, fyll og pynt i morra. Vi har is, og vi har kaffe. Brus kommer pappa med i morra. Det er nogenlunde ryddig her, resten tar jeg i en lynaksjon i morra (uansett blir det rot i løpet av timene mellom stå opp og bursdag i morra, så det må til en liten aksjon da allikevel). Jeg må stryke et par duker i kveld (heller det en å stryke med en ettåring vimsende rundt beina), og ellers har jeg liksom følelsen av at det burde vært så utrolig mye mer å gjøre... Den evige følelsen av at jeg må jo ha glemt NOE. ...vi har pynt til kaka, og lys, gaven hennes er klar... Bæh. Jeg kommer virkelig ikke på hva jeg skulle ha glemt.
tvkrus Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Jeg kan ikke se noe som du mangler ......... det går nok så bra see .........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå