lille_Harepus Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Sambo er ute med "gutta" og her sitter jeg. Småen er lagt, det er ingenting bra på tv og jeg har gjort alle de småtingene jeg skulle gjøre når jeg endelig fikk tid for meg selv.. Jeg kjeder meg rett og slett..
~sjiraff~ Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Er hjemmealene ja. Er ofte det på kvelden spes. i helgene. Så er vant med rolige kvelder med pc og TV.
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 jupp..alenemamma her. så sitter alene stort sett hver kveld. men finner alltids på noe..kjedespiser (luurt), ser tv/film, pc, tegner, prater i telefonen, osvosv.
lille_Harepus Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2009 ville valgt det siste der, men småen har selvfølgelig ødelagt tlf min og den nye har jeg nesten ingen nr på. jaja, det finnes værre ting enn dette. Får begynne å vaske eller noe.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 mannen er på reunion fest og jeg er alene hjemme. Min beste venninne gikk akkurat ut døra så jeg har jo hatt selskap da : )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 jeg er også alenehjemme. kjæresten er ute og pilser med noen venner, men jeg syns det bare er deilig vi sov ute i skogen i natt så jeg er litt sliten.. hehe det er sønnen min og virker det ut som.. hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 jeg gjør foresten ingen ting. har sett en film, vært her inne, og spist litt mat og ryddet litt. jeg er så vandt til og være alene at jeg ikke vet at jeg kjeder meg lenger.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå