Gnisten Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Hva i all verden er dette? Jeg har i hele dag gått rundt og kjent på stikkende smerter i underlivet... I selve skjeden og området rundt... Smertene sitter på ett punkt men stråler både innover skjeden og fremover... Har fast partner og ingen sykdommer.. Er det sammenheng med babyen? er 18 uker idag...
Småtorsk Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Høres veldig ut som det jeg opplever, jeg har alltid tenkt at det har med graviditeten å gjøre. Er i hvertfall ingen kjønnssykdom, om det er det du tenkte på! På denne plansjen ser du ligamentene som holder livmora. Det forrerste ser for meg ut som om det henger fast i underlivet, omtrent der jeg kjenner smerten i hvertfall. Så jeg vil tippe dette er ligamentsmerter: Smerter når disse båndene strekkes fordi livmora vokser.
Småtorsk Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Ups, klarte ikke å lage link allikevel. Kopier dette http://4.bp.blogspot.com/_dr4gfQrdlxg/SQesv8SHUOI/AAAAAAAAAKc/yiH9e-oImZg/s320/round+ligament.jpg: inn i adressefeltet, så ser du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå