Gå til innhold

ang smitte av listeria..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte biff fra kiwis god helg tilbud i går, som vi skulle ha i dag. da jeg åpnet den ene pakken med kjøtt synes jeg det luktet litt rart, så jeg tok den litt nærmere for å lukte en gang til, da kjennte jeg at den stinka skikkelig ille. åpnet de to andre pakkene, og de luktet også litt rart synes jeg, men ikke så vondt som den første. samboeren min mente vi kunne spise de to som ikke luktet, men jeg nektet og kjørte tilbake til butiken med de. det stinket faktisk så ille i bilen selv om jeg hadde pakket de inn igjen at jeg måtte kjøre med vinduet åpent. fikk pengene igjen, men da jeg kom hjem hang denne grusomme lukta igjen i hele leiligheten. luftet i noen timer og nå er det blitt bedre.

det jeg lurer på er om hvis det fantes listeria i dette kjøttet, vil det da kunne smitte uten at man spiser det? eller må det spises for å være skadelig? sikkert dumt å tenke sånn, men jeg hadde jo nesa ganske langt ned i denne kjøtt pakka.. vasket hender og benk godt etter at jeg hadde pakket kjøttet sammen, men er fremdeles litt redd jeg på en eller annen måte skal ha fått denne bakterien "i"meg på noen måte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh my god, det der kan du ikke mene???

Herregud...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...