Tøysetipp Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Er det tillat med flørting? Jeg synes det gir en vitamininnsprøytning til hverdagen og kan ikke tenke meg et forhold hvor det ikke er lov til å flørte med andre. Da ikke i nærvær av partneren, men på fest.. jobbsammenheng etc. Frihet under ansvar !
Tøysetipp Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2009 Blikkontakt, noen velmenende, flørtende ord, lett berøring. (min definisjon)
~sjiraff~ Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Jeg er nok veldig fleipete av meg, men kanskje ikke så flørtende. Gjør vel aldri noe ute som jeg ikke kunne gjort mens mannen min var der. Ingen av oss er heller spesielt sjalue og så vi kan tulle og tøyse med andre med hverandre til stedet.
wirre;o) Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 det er lov, så lenge man ikke gjør noe man kjenner man kan "angre" på eller setter wirremann i dårlig lys.. skjønner? jeg er en flørter av natur.
Tøysetipp Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2009 Skjønner ! Er også flørtende av natur. Setter ikke min kjæreste i et dårlig lys - og stopper når det ikke føles som mer enn hva det er - en flørt.
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 Jeg synes det samme som deg =) Nå er ikke Hønki så veldig flørtete av seg, så jeg er vel den som "flørter rundt" ;P Morsomt det! =) (Og nei, Hønki har ikke noe mot det =)
lille_Harepus Skrevet 20. juni 2009 #8 Skrevet 20. juni 2009 flørting er absolutt tilatt. Det er kjekt å få "Respons" fra noen utenom partneren. Som om man på en måte understreker at man forsatt har draget. Det er både kjekt og sunt, for meg går grensen berøring (utover en lett klapp på skulderen etc.).
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. juni 2009 #10 Skrevet 20. juni 2009 Aa, jeg er en skikkelig tøs... ;D
erteposen + 4 Skrevet 20. juni 2009 #11 Skrevet 20. juni 2009 Det er helt umulig å si om flørting er ok eller ikke fordi en gjør det på så ulike måter. Jeg er flørtete som person i sosiale sammenhenger, både mot jenter og gutter. Jeg ser ikke lett flørting som noe ille i et forhold, og oppførselen min er ikke så forskjellig om mannen min er der eller ikke. Flørting er bedre en vitaminer:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. juni 2009 #12 Skrevet 21. juni 2009 N E I. Pga bakgrunnshistorien gjør vi ikke det. Man kan le og ha det gøy, men flørting som involverer blikk og blunking med øyer, berøringer, ord ++.. Nei..
De tre gull Skrevet 21. juni 2009 #13 Skrevet 21. juni 2009 Alltid kjekt med litt flørting i hverdagen!! Både med andre og hverandre.. Man blir jo i så godt humør når man får litt respsons fra det andre kjønn.. hjelper på selvtilliten:))
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #14 Skrevet 21. juni 2009 Jeg synes ikke det er ok. Men det er fordi jeg ser på flørting som opptakten til noe mer. Og det man ikke kan gjøre i nærvær av partneren synes jeg ikke passer seg å gjøre i det heletatt. Det er såklart helt i orden å danse med, eller hygge seg sammen med andre, men flørting er for meg å forsøke å etablere en kontakt det ikke er ok å ha med andre enn kjæresten sin. Så, jeg synes det er ok at noen prøver å flørte med meg om jeg er på byen, det blir som en bekreftelse på at andre enn gubben synes jeg virker ok. Men å begynne å flørte tilbake / bli med på leken synes jeg ikke er ok da jeg allerede er der flørten leder til med en annen. Vanskelig å forklare, men flørting synes jeg ikke er ok, og det tror jeg ikke mannen min synes heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå