Gå til innhold

Dette bør alle foreldre se som har barn i bil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en liten oppvekker ja..

kanskje flere av oss trenger det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dem kom som noe sjokk på meg, men tror mange burde sett dem, og sett hvor stor forskjell det er mellom bakovervendt og forovervendt! De fleste vet at bakobervendt anbefales, men de færreste ser ut for å vite at sjangesen for at barnet overlever en kollisjon er hele 40% større bakovervendt enn forovervendt.

Skrevet

Jeg brukte bagnett for 13 år siden til eldstemann, trodde det var sikker.. Men, når jeg ser klippet fikk jeg hakeslepp.. Det er vel for ingenting at bagnett er ulovlig i bl.a. Sverige..

Skrevet

Nei det kan du si. Horribelt at det er lovlig i Norge fortsatt. Selv med mye polstring vil jo babyen "fly vegg i mellom" nede i bagen.

Håper de som vurderer dette ser dette klippet ja.

Skrevet

Å, herregud for noen bilder! Jeg får helt klump i halsen!!

Skrevet

dytt

Skrevet

huff...blir så redd for småen når jeg ser slikt! Men er viktig i blant, får sett hvor viktig det er å ta dette på alvor!

Skrevet

takk for all hjelp for å holde denne på første side..

Skrevet

Å fysj - det her var jo helt ille å se på!!

Sist hadde jeg jenta mi i en bag som kunne festes i sikekrhetsselene + at hun var festet med magebelte i bagen... Hadde tenkt å bruke den nå og, for det var jo en veldig heldig måte å ligge på for ryggen til de små... Men ble mildt sakt usikker nå - det så jo ikke videre lurt ut...

Skrevet

Du har ikke funnet noen beviser på at bilstol skal kunne skade ryggen til de små, så jeg ville trygt brukt bilstol også med tanke på ryggen om jeg var deg. Vi har selv 1,5 time å kjøre hjem fra sykehuset og bruker bilstol. Så lenge en ikke overdriver og lytter til babyen, så går det helt fint. Hadde aldri turd å bruke bag i hvertfall. Et magebelte holder ikke babyen mye på plass...

Skrevet

Enig med Alva, igjen.. ;o)))

Skrevet

Orker ikke å se det jeg :-/ så litt av den første videoen og ble kvalm!!! Skjønner pointet! Min 5 åring sitter riktig vei i bilen nå, og har gjort det i et år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...