Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 hvis det var du som hadde gjort noe dumt så bf forlot deg, han ble virkelig såret, du angret virkelig og elsker han over alt..er drømmemannen. dere har et god forhold idag som venner..han er fortsatt bitter, men jobber med å komme over det. han har hatt et par useriøse forhold i tiden etter det ble slutt. han sier at det hadde vært det beste for barnet om ting hadde ordnet seg med oss, men vet ikke om han vil enda. han vet rett å slett ikke om han vil. han engasjerer seg mye i barnet og egentlig i meg også, er hos oss ca hver dag, selv om han er "sammen" med ei. hadde dere venta?? sånn som jeg tenker nå så tror jeg jeg vil vente på han et par år og se hva som skjer..er jo som sagt drømmemannen. tror han trenger tid for seg selv en periode jeg..men vet ikke. hva tror dere basert på det jeg forteller? trenger et syn på saken fra utenforstående.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Jeg hadde nok spurt han. Om det er håp og sjans. Om det kan leges med tiden, eller om han er ferdig. Jeg går nå fra bf pga at ting ikke fungerer og at jeg vil ikke ha dette livet! Jeg synes det hadde vært best om vi hadde fått det til, spesielt med tanke på barna. Men, jeg har bodd her i et par uker etter bruddet for jeg venter på at huset skal flytte til skal bli klart og jeg ser jo at det ikke går. Jeg vil ikke leve slik og det blir ikke bedre. Tviler på det blir oss til slutt. Så det kan jo være han har noen tanker innerst inne, om hva han vil.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 har spurt han, men han vet rett og slett ikke. så da lurer jeg på om jeg skal ta sjangsen og vente på han i håp om at han kommer tilbake. bare fokusere på å bli så gode venner som mulig og se om det blir noe mer utav det etterhvert kansje.. men tanken på at han kansje ikke kommer tilbake er utrolig skremmende..!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 jeg tenker at du uanett ikke er klar for noe nytt forhold mens du fremdeles egentlig liker han. så jeg syns du burde holde deg unna andre menn fram til du A. få tilbake han B er over han lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 takk. ja er sant det. er bare så fryktelig fælt å gå sånn..føler ikke at jeg kommer meg noensteds liksom. klarer ikke å gi slipp..i tilfelle han kommer tilbake. å om jeg skulle gitt slipp på han så hvordan, å hva skulle jeg gjort da..ser absolut ikke for meg at jeg kommer til å finne noen bedre. er det noen som har hatt det sånn? går det over? har han kommet tilbake? noen som kan forelle litt om de har vært i en snn situasjon?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 jeg har vært der! og jeg brukte bare 6 måneder på å komme over han, men jeg brukte 2 1/2 år på å tørre og føle noe for noen annen. men det er verd det. et nytt forhold blir ikke bra om man tenker på Xen hele tiden. og en del av prossessen med og komme over noen er og innse at han ikke kommer tilbake. du må gi deg tid til å komme dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå