babyprincess Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Tar og mot tips til hvor det er fint å bo....! Vil helst bo med sjø/vann
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Dette har vel vært oppe i 4 ulike tråder den siste tiden. Du kommer til å få til svar at Loddefjord og Bergen vest på du for all del styre unna. Her er det noen blokker, og blokkunger er skadelige for andre "vanlige" barn å være sammen med. (selv bor vi i et usedvanlig rolig og trivelig strøk - men med postadresse Loddefjord - så dermed utelukket) Natland, Fana, Askøy, Paradis er visst bra.
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 jeg ville aldri bodd i selve sentrum igjen (har prøvd det), men det er fordi jeg ble helt stresset av det. Morvik/Tertnes i Åsane er nydelig om du vil ha sjø.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Spørs jo hva du liker. Jeg elsket å bo i sentrum, men som du ser så er det delte meninger om det:)
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Loddefjord er supert. Alt er her og er sentralt.. Nær butikk,kjøpe senter,vannkanten,iskanten,sats, mange bhg i området,mange lekeplasser,fine tur mulighter.. Helt topp.
IgglePiggle Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 Fana anses for aa vaere den fineste bydelen i Bergen. Paradis er steindyrt men om du har masse penger saa go for it.. Nordaas, Kraakenes, Boenes og Steinviken er litt billigere plasser i Fana men fremdeles dyrt. Om du vil bo med havet saa maa du ut paa Os..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå