Gå til innhold

Noen som har hatt barn med kraftige allergiske reaksjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på litt over 2 år ble bitt av insekt (klegg, mygg eller knott) to ganger i panna og hovna veldig opp i panna. To dager etter stikkene, hovna han opp i hele ansiktet og var nesten ugjenkjennelig stakkar.

Vi har vært til legen og fått resept på medisin, men jeg lurer på om det er flere som har vært borti det med sine barn? Hvordan gikk det isåfall?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sånne reaksjoner selv som barn og jeg ble jo ofte stukket av mygg (hatet myggolje ol.), men det gikk bra hver eneste gang bortsett fra søvnløse netter da.

Skrevet

Oi da...tok det lang tid fra du hovnet opp til det gikk ned igjen da?

Skrevet

Kanskje en ukes tid før det sluttet å være plagsomt ... men så er vel medisinene mer effektive i våre dager da :-)

Skrevet

Ok...:) Det virker ikke som det plager han sånn, mulig at det ser verre ut enn det er, for hele ansiktet er jo opphovnet. Det som er faren med det er jo om det går til svelget også....

Men takk for svar:)

Skrevet

Gutten vår fikk myggstikk i panna en søndag. mandag ringte de fra bhg fordi han hadde hovnet slik opp....Ble iskald da jeg hentet han. Kjente ikke igjen gutten vår som så ut som en alien. Han fortsatte å hovne utover mandagen og var hoven nedover halsen. Øret skiftet vinkel pga 3 cm hevelse i hele siden av hode. Han bruker nå allergimedisiner for å unngå disse hevelsene også kalt angioødem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...