Lillespire_jan08 Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 jeg er helt babygal! har lyst til å handle og fikse barnerommet..når begynte dere med det med første barnet dere fikk?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Har veldig lyst til å begynne shoppingen jeg også..men, må vel vente til 1.tri er overstått.. Aner ikke hvor jeg skal begynne heller.. :-P
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 jeg har kjøpt ette par små ting, en bamse og ett par bodyer. vet det er tilig og sånn ennå, men kunne ikke motstå. men kommer ikke til å kjøpe noe stor ting før siste trimester tenker jeg, men litt små ting må jo være lov. hehe
b77h Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 jeg er bare i uke 8, og har ikke kjøpt noe som helst... Men det frister på en måte, men føles for tidlig. Vi mistet forrige gang jeg var gravid, så vi prøver å holde oss litt "rolige" til alt. Lurte mannen min skikkelig her en dag; hadde kjøpt en nydelig babydrakt til noen venners baby og holdt den bare opp til han og smilte stort og spurte om han ikke likte den, hehe...han ble helt alvorlig og hvit i ansiktet, stakkars - og trodde jeg hadde begynt m innkjøp i uke 7... Men jeg koste meg, for det er ikke så ofte jeg klarer å lure han, hehe... Det som frister meg mest er å kjøpe gravid-klær...men jeg har en del i skapet som var "hvis jeg når blir gravid"-kjøp gjennom de siste 3 år...
lystpå Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Er kun 6+1 men har allerde kjøpt den "symbolske" første bodyen. Skal på tidlig ul når jeg er 7+3, får jeg da se et bankende hjerte kommer jeg til å feire med å kjøpe en liten ting til:) Etter det blir det ingen flere ting før 2.trimester! Om jeg klarer å holde meg da..Det er en annen sak!
fått nr 2 <3 Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Nei har ikke tenkt tanken en gang jeg Har ett barn fra før å håper jeg kan bruke det meste fra han. Å kjenner jeg venner å familien rett så kommer det nok masse nytt til denne lille også Sist gang handlet jeg vel litt i uke 12 Regner med at jeg kommer til å kjøpe noe småtteri når jeg har sett den lille på UL om noen uker. Vil bare se at alt står bra til først
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 Jeg er i gang jeg :-) Er syv uker på vei nå. Med førstemann var jeg nøye med å vente til uke da og da. Nå bare koser jeg meg :-) En dag hadde jeg veldig lyst til å kjøpe babyklær, så da gikk jeg til byen og kom hjem med et baby-sett, en pysj og et babyteppe. Passer på å ikke ta helt av, men skal vi ikke få kose oss litt i begynnelsen også da? Barnerommet hadde jeg bare begynt på med en gang, hvis jeg var deg. Nå har du lyst, og sannsynligvis mer overskudd enn når du er seks-syv mndr på vei. Kommer du over noen gode tilbud, så kjøp det. Det er jo mye lurere det. Så lag barnerom og kjøp inn til babyen, og kos deg masse med det! :-)
fått nr 2 <3 Skrevet 21. juni 2009 #8 Skrevet 21. juni 2009 Etter å ha lest denne tråden her i dag så har jeg gått amok med å rydde kåken, se om jeg har plass til å bo her når knøttet kommer Er ikke store plassen men vil nødig flytte før jeg kan kjøpe hus med tiden og forhåpentligvis med barnefaren(men vi trenger litt mer tid sammen ettersom vi ikke har vært sammen så særlig lenge). Så her taes det mål for stellebord,barneseng,kommoder å div div. Rydder bort rot å skrot for å få plass. Å ja, en dag skal jeg kose meg å kjøpe noe nytt til den lille som jeg kan ta fram å se på å glede meg over Gleder meg!!!
Lillespire_jan08 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2009 jeg synes også at vi skal kose oss i begynnelsen;) er tolv uker på vei, så synes det er på tide å handle litt;) takk *lykketrollet* hører på deg jeg:) vi skal kose oss alle sammen! ble veldig inspirert nå
vasekopp Skrevet 22. juni 2009 #10 Skrevet 22. juni 2009 Heisann!! Jeg er også helt babygal om dagen! Men prøver å kontrollerer meg litt!! For jeg vet at vår lille skatt kommer til å arve mye (har allerede fått masse av min søster som holder på å flytte ). Men hvorfor ikje bare handle litt og kose seg ja?? Det må enn jo få lov til! Jeg tenker jeg vil begynne å handle inn endel når jeg vet om det blir gutt eller jente! Gratulerer så mye! Og kos deg videre!!! Stor klem fra ei ung gravid
Lille trille&meg Skrevet 22. juni 2009 #11 Skrevet 22. juni 2009 Jeg har hatt utrolig lyst til å shoppe jeg også, men har fått streng beskjed om å vente med dette av min bedre halvdel. I dag shoppet jeg uansett. Han smilte bare da,siden det var Liverpool FC tåteflaske og et barnesett med lue og tøffler med Liverpool logo på! =) Liker ikke fotball jeg, men fikk handlet litt da selv om jeg bare er 8uker på vei! =)
Lillespire_jan08 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 22. juni 2009 yardmiller: må bare smile da jeg leste innlegget ditt:) synes det var kjempe søt! jeg er 12 uker på vei nå, og det var salg på barnas hus.. og da ble det vogn gitt... nyte svangerskapet!!
Gumman :-) Skrevet 22. juni 2009 #13 Skrevet 22. juni 2009 Jeg er 11+4 i dag og kjemper også med kjøpelysten. Min redning er at vi bor på bygda, slik at mulighetene er litt begrenset. Har imidletid brukt mye tid på nettet for å prøve å finne ut hva som finns av utstyr og ting og tang, og har begynt å sette opp liste over hva jeg ønsker meg. Ellers prøver jeg så godt jeg kan å holde igjen, da vi mest sannsynlig får arve det meste, og jeg tenker som så at det er greit å vente til vi ser hva vi trenger. Klær har vi i alle fall mer enn nok av, og regner med det kommer en del i gaver i tillegg, så det skal jeg prøve å ikke bruke penger på!
Lillespire_jan08 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 23. juni 2009 heldig som arver! vi har ingen å arve fra, så her blir alt nytt. moren min har ttatt veldig godt var på noe av det jeg hadde da jeg var liten, som en gynge hest som jeg vil:)
Nr to i februar :-) Skrevet 25. juni 2009 #15 Skrevet 25. juni 2009 Var 7 uker på vei sist svangerskap da mamma var på døra med en haug med nye babyting I og med at jeg er litt ung og jeg trodde ikke jeg skulle få flere barn enda på en stund er det meste fra minstemann som nå er tre år gitt til venners barn og fretex. Har spart på hjemmestrikket og mer personlige ting som skal gå i arv. + utedresser og sånt som er av god kvalitet og brukes i bhg. Er 8 uker i morgen og har allerede sett på en del babyting/utstyr. Det er så gøøy Syntes vi i 1 trimester skal kose oss ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå