Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 i svangerskapet gikk jeg opp 20 kg, mye av det vann, veide rett før fødsel 95 kg!!! gikk ned det meste etter fødselen og manglet bare 4 kg til jeg var tilbake til startvekta mi (for mye),m en begynte på p-piller og gikk op pen del, veide da 87 kg. bestemte meg og meldte meg på grete roede kurs den 10 februar i år, endret kostholdet helt og gikk ned så og si hver uke, neon uker stod det stille og andre uker hadde jeg gått opp 200 gr. i dag så veier jeg 72 kg, har gått ned 15 kg:) er så stolt av meg, men mangler noe kg ti, vil helst ned på 65 kg, (er 170 høy) men siden kroppen har forandret seg etter et svangerskap så kan det hende at det vil bli for lite, har egentlig bare litt igjen av magen, men den må vel trenes bort. rompa mi, den er borte..hehe..litt synd det da, og puppa, de snakker vi ikke om..hehe..er så deilig, føler meg så mye lettere og..hehe..måtte bare si det, det går faktisk ann:)var dette som funket for meg da, er jo ikke sikkert det funker for andre.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 du glemmer å si noe om tidsperspektivet her.. det er jo ganske vesentlig!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 og stolt skal du få være:) jeg ble veldig glad på dine vegne:) lykke til videre og stå på videre!!!
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Grattis:) Jeg la på meg 19kg og var også 95kg på slutten. Like i start og sluttvekt vi da:p
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 tusen takk:) ja, da er vi ganske like vi da..hehe... hva mente du anonym først med tidsperspektiv? jeg begynte den 10 februar i år og 72 kg er det jeg veier i dag. har vært på krus 1 gang i uka og veid meg. (kan hende jeg er litt dum og ikke skjønner spørsmålet ditt)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 så hyggelig å høre at det går an:-).. jeg også veide 95 ved fødsel for åtte uker siden... nå veier jeg 74.. skal dog ned til 60, så jeg har fremdeles en vei å gå.. Jeg fikk ikke til ammingen, så kiloene forsvinner ikke av seg selv heller.. :-/. Jeg triller tur hver dag (minimum 8000 skritt) men veier ikke mat eller kjører noe systematisk program ala grete roede... men jeg har nå tenkte på det... det er kanskje det som gjør susen:-).. hvor lang tid er det siden du fødte?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 jeg fødte for 1 år siden, så skulle jo begynt lenge før, men kom aldri i gang. fikk heller ikke til amming. det har gjort susen for meg, første uka jeg begynte så veide jeg maten og telte kalorier, men etterhvert så så jeg det på øyemål, er kunn middagen jeg veier nå. jeg spiste kunn 3 måltider om dagen, og begynte plutselig å spie 5, og det regelmessig, det er der jeg har gjort feil. jeg trodde ikke at det skulle gå ann når jg begynte å spise flere måltider, men da holder jeg frobrenninga i gang hele tiden og spiser ikke et stort måltid når jeg er kjempe sulten. jeg ternte masse når jeg gikk hjemme i permisjon, men nå når jeg jobber så går det litt dårlig, går fortsatt ned, men skulle jo trent for å holde kroppen i gang og kanskje stramme opp litt..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå