Gå til innhold

Flere som skal føde Bærum sykehus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 32 å skal føde på Bærum. termin 19 aug. kanskje vi sees på barsel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal fødepå Bærum. Men har først termin 3. sept.

Skrevet

ja jeg!!!! hihi...

har termin 6 juli... så håper på at det er anyday now.. ei venninne av meg her inne skal vel ha KS på onsdag der .. :)

syns dere ventetiden er lang?

Skrevet

Jeg også:)

Har termin 15 aug. Venter på ei lita jente :D

Gleder meg!!!!

Skrevet

Hei hei :)

Jeg har termin 11. august. Mine har en tendens til å tusle litt over termin, så det er fullt mulig at jeg venter til den 19. ;)

Hadde passet fint med skole og barnehagestart også, så bestiller en rask fødsel som starter med vannavgang den 19. august..

Synes tiden flyr litt raskt for tiden. Ikke ferdig med alt og vi bygger på huset, så det er litt kaos føler jeg.

Skal sette meg ned til uka og skrive lister over alt jeg skal huske, hjelper på slik at jeg får sovet om natta. Er sykemeldt frem til permisjonen nå, så da må jeg finne noe å drive med :)

Skrevet

Hei Hei. Jeg har termin 11 Juli og skal føde på Bærum, så jeg treffer nok ikke deg på barsel. Om ikke jeg er veldig sein og du er veldig tidlig hehe... :D

Skrevet

Heisan, jeg har ul termin den 29/6 men regner med å litt over. Har vært der et par ganger på ekstra kontroller og det virker veldig bra :o)

Skrevet

Jeg har termin 10 juli og skal føde på Bærum. Dette er første barnet vårt, og vi venter en liten jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...