Gå til innhold

kjønn i magen? KAN SPÅ IGJEN:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

født 270283

er usikker på termin men mellom slutten av anuar og midten av februar 2010, ser dere når jeg føder?

og hva det blir??

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann hvordan går d. er så gla du er gravid;) får opp en gutt som kommer 2 februar jeg;) litt stor gutt ca 4200g

Kan godt se på meg om du vil... jeg har ikke begynt på prevansjon, så lurer jo litt på om det kommer til å skje noe.. hehe nvi prøver ikke altså... men de to siste dagene har jeg hatt sånne mareritt... og det har jeg hatt før når jeg har vært gravid,,, så da begynner jeg fort å lure. uansett va som skjer blir vi glade.. er ikke dere glade nå når det endelig har klaffet;)

Skrevet

Gutt i februar,ingen nøyaktig dato...

Hva ser du på meg?

termin 23.01.10..

Kjønn?før el etter tremin? Stor liten?keisersnitt ell fødsel?

Takk

Skrevet

hei:)

takk for svar:)

tror du jeg får så stor gutt?? jøss blir spennede å se, siden han jeg har var 2900gr og 47 cm.. Jeg har faktisk tenkt litt på det med vekt, siden mini var så liten til termin liksom... har googla litt og funnet ut at nr 2 ofte blir et par hundre gram større....men gjør ikke meg noe om han blir enda større, for han jeg har nå, er fortsatt veeldig liten av vekst....

jeg føler vel at det ikke blir så veldig stor alderforskjell mellom den minste du har nå, og neste mann... får også veldig lyst til å si at neste mann blir gutt..;)usikker på om du er gravid nå, men tror ikke det er så lenge til om du ikke er det nå iallefall....

Skrevet

Jeg kan ikke spå på den måten, men får en følelse (litt rart og beskrive, men du forstår kansje..?) Uanset så sier den meg at du får en gutt, har faktisk en veeelig sterk guttefølelse på deg!!!

Gratulerer!!

Signerer med anonym for jeg ser det er stor pågang med folk som vil bli spådd og har ikke mulighet til å kjenne på så mange av gangen + at det ikke alltid kommer opp noen følelse uanset hvor mye jeg prøver!

Størrelse synes jeg er vanskelig å se men rundt 3000 kansje litt over!

HVis du ser noe på meg må du gjerne si ifra!

f nr. 290881.

Skrevet

hei du anonym 21.06:

jeg får ikke noe inn på deg når jeg ikke har noe dato, eller navn, eller nick... trenger en av dele iallefall:)

Skrevet

hei 290881:

skjønner hva du mener:) får ikke inn noe på alle her jeg heller, så er ikke her så veldig ofte igrunn...;)

føler igrunn mest gutt selv også, men jeg har ikke den overbevisende guttefølelsen denne gangen som jeg hadde sist, men jeg har alltid trodd jeg får to gutter for så å få en jente til slutt... tihi;)

jeg vet ikke hva du lurer da... men jeg får iallefall inn mnd august på deg...

mulig det er mnd du blir gravid eller tester posetivt, kan også være du føder den mnd.... viss du kan stille meg noen spm, så er det lettere og svare;) tror forresten du får jente.

Skrevet

Nei du har vel svart på mye av det jeg lurer på=) Men i tillegg til når og hva slags kjønn så lurer jeg på om du kan se noe om hvordan svangerskapet blir. Kommer jeg til å være frrisk? (var ikke det sist gang og skulle så gjerne vært frisk neste gang) Jeg får forresten opp en veldig sterk guttefølelse på deg!!

Skrevet

Hei Lilleknøtt=)

Jeg får opp februar med en gutt=)=)

Bare gode følelser=)

Lyst til å se på meg?

21.10.81

Ser du om nr tre kommer?Ingen prøver...Håper på fødsel om 4 år...hihi..

Hva får du opp?!

Klem=)=)

Skrevet

Kjønn også om du får opp noe?

Klem og tusen takk..

• 2 uker senere...
Skrevet

hehe fikk nemlig opp en liten gutt og, men tror han her bli større ja:) lykke til;)

Skrevet

Var den anonyme som spådde deg lenger opp:)

Min dato er 300482..

er også spent på kjønn:) termin 23.01.2010

Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...