Gå til innhold

Forlover og kjole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KJolen var nydelig, selv om den var i hviteste laget.

Skrevet

Kjolen var fin, men hadde nok spurt bruden før jeg kjøpte en så lys kjole.

Skrevet

Ja den kan jo minne litt om en brudekjole, men siden bruden sin kjole er så anderledes enn denne så vil det lissom ikke være tvil om hvem som er bruden ; )) Syns kjolen er så utrolig fin nemlig ; ))

Skrevet

Den hadde jeg ikke brukt i et bryllup, så sant jeg ikke var bruden.

Skrevet

Selv det ikke er noe tvil om hvem som er bruden er hvit kjole FY FY.

Og den der var altfor nære hvit.

Var vanskelig å se nyansen nøyaktig på bildet.

Ellers var kjolen kjempefin, men det er ikke en bryllupskjole.....med mindre det er bruden som skal gå med den.

Skrevet

Den ser veldig lys rosa ut på bildet, og jeg hadde i alle fall sjekka med bruda om hun synes det blir for lyst. Alternativet er å ha noe til med mer farge t.d mørkere rosa sko, sjal, smykker o.l. Ellers er kjolen veldig passende til en prinsessekjole:)

Skrevet

Det står jo til og med at den kan brukes så brudekjole, så nei, syns ikke det går an. Dessuten syns jeg faktisk forlover bør ha fotsid kjole dersom bruden har det. Og ikke hvit eller svart.

Min forlover hadde rosa kjole som stod til buketten min. Min manns forlover hadde matchende rosa skjorte. Syns det er penest at brudepar og begge forloverne står i stil.

Skrevet

hvorfor bør forlover ha fotsid kjole?

Skrevet

nei, den kan du ikke gå i i et bryllup, ihvertfall ikke uten og spørre bruden først.

Skrevet

Jeg synes at kjolen var kjedelig. Og synes også at du bør finne en annen farge på kjolen du skal ha.

Skrevet

Den va litt for kvit ja.. Min forlover hadde på seg svart kort kjole, med litt sølvtrykk på.. Men det var etter mitt ønske, da eg hadde fargene svart, kvitt og sølv som tema... Han som laga brudebuketten min, syns ho stod i stil iallfall..

Spør bruden om ka ho vil at du skal bruke, og finn noe som passer deretter...

Skrevet

Dersom bruden har fotsid kjole syns jeg forlover også bør ha det for å stå i stil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...