Gå til innhold

er dette rart? (Sex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen spør hele tiden om hva jeg liker i sengen og virker helt opptatt av det ( vi har ikke vært sammen så lenge) .. Jeg vet ikke om han føler seg usikker på seg selv muligens, men han spør stadig om det var godt og på en måte virker det som han tror at jeg ikke liker sex`en vår, men jeg synes det er perfekt som det er, kanskje det ikke er bra nok for ham??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som at det er bra nok for han, men at han er heller litt usikker og vil at du skal ha det bra i sengen:) høres ut som en skikkelig gentleman!

Skrevet

Kanskje han savner tilbakemeldinger på innsatsen sin.

Skrevet

Kanskje han bare er veldig opptatt av og gjøre det best mulig for deg:)

Jeg synes det høres søtt ut jeg

Skrevet

Låter som han vill lära känna dig och veta vad du tycker om och inte tycker om... :)

Skrevet

det er vel for å finne ut hva som tenner deg og for å finne ut hva som er best for deg! Siden dere ikke har vært sammen så lenge kjenner han deg jo ikke på alle mulige måter enda..Han er jo bare snill og oppmerksom! Ikke vær sjenert, fortell han hva du liker og du får den perfekte partner:-)

Skrevet

glemte å tilføye at du må skryte av han.. min også var sånn i en god stund, nesten så at han nektet å tro meg når jeg sa at jeg elsket sex'en..

jeg forteller han ofte hvor digg han er og sender noen gang en melding å forteller litt av hvert der også;)

han synes det er kjempe stas

Skrevet

Kanskje han går og håper på at du skal spørre ham om det samme...

Skrevet

takk for svar:)

Jeg tror han er nok litt usikker, kanskje jeg må skryte litt mer av ham:) Han er veldig flink i sengen, spør ham om det samme også, da sier han alltid at han synes det er helt perfekt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...