Gå til innhold

Dette med å ligge med "venners" ekser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg setter venner i hermetegn, fordi det ofte er mer perifere venner, og ikke bestevenner. Selv om det også skjer.

Hva er greia? Det er en EKS, ikke en nåværende kjæreste. Alle har fri vilje, så hvorfor er dette så forbudt? En eier da ikke sine ekser, ei heller sine venner.

Ene venninna mi er nå gift med en av mine ekser, og jeg har gratulert dem helt fra starten, og også hver gang de har fått barn. Fatter ikke hva jeg skulle bli sur for i dette. De har funnet hverandre, og forhåpentligvis passer de bedre sammen enn jeg og min EKS;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så mye som spiller inn. Om bestevenninnen min hadde hatt sex med min eks, om han forlot meg, hadde jeg aldri tilgitt henne!

Men, om det er jeg som stikker hadde jeg kanskje ikke brydd meg så mye om det?! Jeg vet ikke.

Synes det er vanskelig og definere dette. Men er det gode venner, og de har hatt et seriøst forhold, da synes jeg man kan holde seg unna.

Det blir bare feil!

Skrevet

er ganske enig i deg der, HI.. tenk om dem er perfekte for hverandre..

siden det er en eks er det jo en grunn til at dere ikke er sammen lenger!!

men jeg skal innrømme at hadde det vært en god venninne så hadde jeg nok følt at det var litt rart i begynnelsen, men er veldig sikker på at jeg hadde kommet meg over det ja:)

Skrevet

For meg blir det bare feil. Når jeg treffer kjæresten til en venninne er det automatisk "venn av en venn". Klarer ikke se på vedkommende som noe annet enn typen til venninnen min.

Synes det er litt rart da at man kan gå hen og ligge med vedkommende etterpå? Har man da hatt lyst på denne fyren hele tiden?

Dessuten har jeg ikke noe spesielt behov for å dele noe så intimt som sex med noen som først har delt det samme med venninnen min (sikkert mer enn en gang)

Men det er fra den vinkelen. Jeg har da ett par ekser som jeg ikke bryr meg om hvem ligger med ;) Men i enkelte tilfeller så har det kanskje vært ett sårt brudd, kanskje det er følelser der enda, da er det rart om en venninne ikke "tar din side" og holder seg unna ham.

Bare noen tanker :)

Skrevet

jeg hadde tenkt hele tiden om de kanskje prater om meg bak min rygg. eller han forteller venninna mi private ting og motsatt.

kjærester har sjeldent noe hemmelig for verandre.

så er det at jeg sikkert begynner og tenke på at eksen min har likt venninna mi fra starten av. det kan jeg bli sjalu over selv om det ikke er sant..

har mye om sjalusi og gjøre selv om jeg og eksen ikke bryr oss om hverandre lenger.

jeg er tillhenger av ordtaket : "man graver ikke i søppelet til vennen sin"

Skrevet

eg er helt enig med deg anonym 21:29, du går ikke der vennine din har vært, det er bare så ekelt synes eg. har du virkelig lyst på restene til vennine din eller har du likte fyren da vennine din var sammen med han?

Skrevet

jeg synes ikke noe om dette.

min kommende svigerinne har mannens eks

(gamlekjæresten til broder)

som forlover,og det synes jeg er rart,jeg hadde ikke villet hatt henne som forlover,når jeg vet hva de to har gjort før min tid.

Skrevet

Forstår ikke det jeg heller.

Enkelte har jo hatt sykt mange kjærester også. Går ikke å holder oversikten på det. Treffer jeg noen jeg liker og de er single har det ingen betydning hvem de har vært sammen med tidligere.

Det får da være grenser for å være eiekjær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...