Gå til innhold

Hvor mye sover 6 uker gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vå baby har sovet minst 20 t i døgnet hittil, og vi trodde hun hadde begynt å være litt mer våken nå da hun har sovet mindre enn dette de siste dagene...

men, det virker egentlig som hun blir overgira og så overtrøtt og vanskelig å få til å sovne... Lurer på om hun fortsatt bare orker å være våken ca en time før det er dags for soving igjen?

Hvordan er/var deres 6 uker gamle babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset sov lillebror ca 20 timer i døgnet til han var ca 4 mnd. Han var våken ca 1 time og så sov han 2 eller 3 timer. Jeg var helt i sjokk og lurte på om han var normal ( storebror hadde kolikk og sov ikke i det hele tatt). Det er nok veldigt forskjellig fra baby til baby men hvis du syns hun fungerer bedre hvis hun sover mer så legger du henne etter 1 time. Tror ikke det er helt unormalt og 6 uker er jo liten baby ennå:)

Skrevet

Sønnen min er 8 uker og har sovet nesten hele døgnet siden han ble født, kanskje litt mere våken nå de siste dagene. Helsesøster og lege sier at det er helt vanlig:)

Skrevet

Storesøster sov også nesten hele døgnet i flere mnder, mens lillebror kom seg gjennom dagen med et par hviler på ca 30 min hvis jeg ikke la han i senga, og det var når han bare var et par mnder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...