Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 joda, skal høre med banken altså..hehe..men i dag var vi på visning på en tomannsbolig, den er helt ny og koster 2.490.000,- er en utrolig fin tomasnbolig med mye ekstra for å sid et sånn. vi har en leilighet som vi må selge først, prisantydning på den er 1.750.000-1.800.000,-, og de andre leiligheten rundt her har blitt solgt til rundt 1,7 mill da. jeg får utbetalt ca 18000,- i mnd og mannen min ca 35000,-. Vi har et billån på ca 130000,- og betaler ca 3500,- i mnd på det. vi sliter ikke for å si det sånn, har alltid en del penger til overs etter av diverse er betalt. hvis vi skal legge inn et bud på den så begynner vi nok på 1,350 mill og går oppover, trur ikke vi får lån på så mye som prisantydningen, men hva trur dere?
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Jeg tror nok dere har råd til det. Nå går jeg fra sambo og han sitter igjen alene med lånet på 2 mill + han skal betale meg ut. Og han tjener ikke så masse som mannen din.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Hva er deres brutto årsinntekt, hva har dere i lån på leiligheten dere har? Ser jo ut til at dere bør klare det, men nå har jeg lest innlegg fra ei her inne som skal ha det til at hun jobber i en bank, og om dere da ikke har minst 600 000 i EK så får dere ikke lån hos de. Får håpe dere ikke skal i den "banken" da, hehe...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 takk for svar:) off, blir helt tullete jeg nå, begynner å tenke hvordan jeg vil innrede det osv..hehe..må ikke gjøre det, for da ender det vel med skuffelse. blir spennende å høre med banken:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 oj, 600 000 i egenkapital ja, det får en si...jeg har 295 000 i året før skatt, sambo har rett under 500 000 i året. lånet på leiligeheten er på ca 1,340 mill nå. jeg trur nok selv at vil vil klare det, men spørs jo om banken vil gi oss lån da. veit om flere av våre vennepar som tjener dårligere enn oss, og de har jo mere i lån. vi få rbare se hva banken sier...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 å begynne å by 1,3 på en prisantydning på 2,5 er jo bare frekt.. Det kommer dere aldri i mål med! Starter bare en aggresiv budrunde og alt ender langt over prisantydning.. En ny tomannsbolig til den prisen er jo skitbillig.. Legg heller inn litt under prisantydning med en kor frist og kryss fingrene.. Lånet får dere garantert og det klarer dere helt fint! Lykke til:-) Spennende!!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #8 Skrevet 20. juni 2009 Jeg jobber i bank, om dere hadde kommet til meg, og tallene deres stemmer med det du sier her, hadde jeg 110% gitt dere lån:)
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #9 Skrevet 20. juni 2009 Ja, det klarer dere helt fint:) Men jeg er enig med hun over. Et bud på 1.3 er rett og slett frekt.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #10 Skrevet 20. juni 2009 uff da, har visst skrevet feil, herregud, det hadde jo bare vært frekt, jeg mente 2,3 mill..hehe...herregud er det mulig...jaja...ja, vi syns også den er billig til å være helt ny og med masse ekstra, er integrerte hvitevarer, boblebad og masse annet:) må bare komme oss i banken da og høre:) spennende, alt for spennende for meg..hehe..vil ha den, men får den vel ikke..hehe..i og med at vi må slege først, men det veit megler og utbygger om da, sa det i dag til de og da sa han som eier det (utbygger) at det er muligheter for å legge inn bud med forbehold om salg av egen bolig og at vi skriver en kontrakt og at han får sine penger når vi har fått solgt:) vi har og sånn bsu konto begge to, han har 120 tusen på den, jeg har vel ikke mere enn 50-60 tusen, husker ike helt... hi
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #11 Skrevet 20. juni 2009 så bra, da kommer jeg til deg..heheh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå