solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 jeg er på utkikk etter en lang (ankel lang) sommerkjole, som er fin, men likevel som kan brukes på vanlige sommerkvelder, stranda, fest osv. Har sett en sort på H&M med halterneck, men den er visst utsolgt. Er noe i den sjangeren jeg ønsker, ikke med for mye farger og mønster... Hvor finner jeg en slik kjole???????
~sjiraff~ Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Sånne kjoler har de jo overalt i disse dager. De har noen veldig fine på nestestopp.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har ikke sett flere av de nemlig, men Neste Stopp har jeg jo ikke vært på enda =)) De har ikke noe på Vero Moda, Voice of Europe, BicBok el H&M.... har saumfart disse nemlig + et par andre butikker som ikke er kjede butikker (og husker ikke navnet)
~sjiraff~ Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Hmm.. de hadde på Vero Moda sist jeg var der. Men den hadde mye mønster. Ellers har de på de fleste butikkene er som ikke er typiske kjedebutikker. Den ene på neste stopp er kjempefin, men akk så dyr.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2009 Hm... da får jeg bare ta meg en ekstra runde rundt, tenker jeg =)) Tusen takk for tips =)))))) Dra med ei venninne til nabobyene kan jo være lurt da =)
~sjiraff~ Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Se på www.nestestopp.no På side 20-21 i katalogen der er min drømme kjole. Sinnykt fin! Men dessverre må jeg foreta en brystreduksjon om den skal passe (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå