Gå til innhold

hva er dette for noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

stikkinger nederst i magen... kommer og mange etter hverandre og så går det en liten stund og så kommer de tilbake..

er ganske vondt og jeg bøyer meg automatisk framover hver gang det skjer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da vil jeg gå ut ifra at du er gravid,og er kommet et stykke i graviditeten også?

Jeg har hatt det i mange mange uker (er 38+4 nå) og det kjennes som knivstikk i magen,og oppigjennom..... ?? Er det det samme du har?

Lege og jordmor sier det er helt normalt,og alle jeg har snakket med har dette. Er visst hodet til baby som stanger på,eventuellt presser på en nerve.

No worries :)

Skrevet

ja 38 i dag:)

ja jeg ser nesten for meg baby med kniv i hånda..

var ikke redd for at det skulle være noe å bekymre seg over, men skulle ønske det var et tegn på at noe var på gang.. ikke bare babyen som liker å gjøre at mamma får det vondt:P

Skrevet

Ånei da,er nok ikke noe annet enn baby som begynner å få lite å gjøre om dagene ;)

Så "stikke kniv" i..... og knuse ribbeina mine er i allefall hva mi liker å gjøre om dagene :)

Jeg er på nippet til å se alt som et tegn på at noe er på gang! Det virker som jeg bare har begynnt å overse at det faktisk er to uker til terminen min.. Jeg har innstillt meg på at det skal skje nå jeg :P

Skrevet

da er vi to:) og spesielt siden kjæresten min skal feire en kompis som har bursdag i dag.. og da hadde det vært typisk at fødselen hadde startet i kveld og jeg hadde hatt en beruset kjæreste med på fødselen..

*håper* :)

Skrevet

Har sagt til alle at tonight is the night,så vi får bare håpe :D

Skrevet

knivstikking følelsen ja husker jeg VELDIG godt..

er hodet som gjerne er festet og presser seg ned,ikke lenge igjen nå;)

bare tenk, et hode som er "festet" og skal lengre ned,skliiir vrir hodebein mot bekken bein..knirk knirk sier jeg bare..og AU :P

lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...