Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Her er det ihvertfall nok, men har noen favoriter som blir brukt mer enn andre. Nå er det jo sånn at de vokser ikke så fort lengre så har str lengre. Er masse fine klær til de små. Hva med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Hun har en del klær ja. Kjekt å ha noe å velge mellom, selv om det er enklte klær som vi bruker mest.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Jeg ryddet klesskapet hennes idag og fant ut at hun har ca 35 kjoler fra 3 måneder til 8 måneder. er jo galskap!! Har fått mye av det da. I tillegg har hun nå et helt skap fult av str 68, men hun bruker det i rundt 3 måneder(ikke 2) for hun er liten og vokser ikke så fort;) Men når jeg er ferdig med en periode gir jeg bort alt til folk som trenger det, så har ikke sååå dårlig samvittighet, bare litt;) lever i et forbrukersamfunn ja...
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Ja til begge 2. Jeg har ingen å arve fra, og elsker å handle klær =)
malingus Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Tja, sånn passe. Er alltid noe jeg skulle hatt til henne. Men hun har da så hun klarer seg fint. Og noen favorittplagg som jeg bruker mye på henne. Hun har vel 2 sommerkjoler, 5-6 bukser, kanskje 15 bodyer/gensere, 2 sommer luer, 2 par sko, 1 par sandaler, 1 par støvler. Nok vil jeg si. Trenger jo ikke så mye. Hun er jo bare 20 mnd. Har en bekjet som får så sinnsykt mye klær til ungen av mora si. Første barnebarnet og hun tar helt av! Synes det nesten er litt kvalmt jeg da. Jeg vil ikke skjemme bort datteren min og vil lære henne at man faktisk ikke trenger så mye. Liker ikke helt dette syke forbrukersamfunnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå