Gå til innhold

Dere som har barn i 2 til 3 års alderen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mange puslebiter de klarer?. Hun klarer 10 biter. Skulle hatt et nytt nå med 12 til 20 biter visst det finnes noe sånt. Kjekt å høre ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var mange. Kjempe flink. Håper på flere svar. Høre hva som er vanlig. ;o)

HI

Skrevet

49 her også 3 år.

Skrevet

Han er ganske opptatt av puslespill. Han blir tre år i september. Tar det på 50 biter på 2 minutter... Men pusler mye da. sikkert puslenerd.

Skrevet

Synes det blir litt irrelevant hvor mange brikker en unge klarer å pusle.. Har jo heller mer å gjøre med hvor mange ganger ungene har puslet det samme puslespillet! Hvis du setter et helt nytt puslespill foran ungen vil han jo bruke mye lengre tid enn om det er puslet for 1001 gangen.. :-P

Skrevet

Uff, nå får jeg helt dårlig samvittighet her, jenta mi er 2 år og vi har ikke et eneste puslespill til henne...

Men hun begynner bli veldig flink til å tegne da ;)

Vil tro dette har med interesse og trening å gjøre, setter du sammen det samme puslespillet sammen med ungen femti ganger og hun har lekt med det hundre ganger selv etterpå klarer hun det selvfølgelig. Men jenta mi hadde kanskje ikke skjønt hva hun skulle gjøre med det engang. Får kanskje kjøpe et puslespill til uka jeg også da :)

Skrevet

Dette er jo veldig av hengig av interesse. Min eldste var lite interessert og klarte vel ikke stort mer enn 30-40 når han var ca 3 år. Mellomste derimot sjokkerte stort nede i barnehagen da han som omtrent akkurat 2,5 åring besøkte stor avdeling, og de observerte han pusle et puslespill på 85 biter helt alene. Han elsket puslespill på den alderen og var superflink til det rett og slett.

Skrevet

Har ikke telt jeg...

Men hun er flinkere enn meg (Jeg er über knød... )"neeei, ikkje der mamma!")

Skrevet

Ja, det er sant. Jeg over som mener jeg har en puslenerd.

Er kanskje heller et tegn til oss om at han trenger nye pusleutfordringer;) hehe:)

Skrevet

når kjøper man puslespill til dem da?

Skrevet

Min begynte å interessere seg for dem i 15-16mnds. alder

Skrevet

9 biter... men det er sånne firkanta biter som man bare setter ved siden av hverandre... han gidder rett å slett ikke tror jeg, så da har jeg ikke pushet han. ikke interessert i det hele tatt.

spilte stigespill i går da, men han liker best å kaste terningen bare... å så legger han seg oppå hele spillet etter 3 min... da er han ferdig

Skrevet

2 år og 8 mnd forresten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...