Gå til innhold

hva synes dere om navnet :

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig fint.

Embla er vakkert!

Skrevet

Jeg har ikke vært så begeistret for navnet Embla, men i kombinasjon med Marie synes jeg det klinget veldig fint :)

Skrevet

tullete med flere navn som ikke hører sammen.....dere er jo sikkert ikke kongelige heller så hva er vitsen?

Skrevet

Synes Embla er tøft, men ikke spesielt enkelt å si..snubler liksom i navnet. Marie har jeg aldri likt, sorry..Men sammen klinget navnene bra da.

Skrevet

Liker ikke navnet Embla. Men Marie er fint!

Skrevet

Syns ikke det var noe særlig fint. hverken embla eller marie.

Skrevet

he he, korrekt! er verken kongelig eller kjendis. Dette er et alternativ til navn, Jeg både liker og ikke liker Embla. veldig usikker, så blir glad for ærlighet og alle svar!

hi

Skrevet

Embla var fult men Marie är fint!

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Det blir litt rart sammen. EmBLA Marie. Blir for mye trykk.

Skrevet

Embla var jo fint det :)

Men Embla Sofie er finere da synes jeg :) men så liker jeg Sofie veldi godt da :)

Skrevet

jeg likte navnet veldig godt:) men embla kan være vansklig å utale for barn, så mulig barnehage barna kan slite litt en stund;)

Skrevet

Jeg er enig med deg, anonym 19 14. At Embla Sofie er finere, men det er desverre ikke noe alternativ. Da jeg ikke kan kalle min datter Sofie, selvom jeg liker Sofie veldig godt!

Skrevet

Okei, nei er ikke alltid man kan bruke navn man ønsker. Jeg elsker Sofie. Søsteren min heter det,så hadde det ikke vært for det hadde jeg kalt baby for Sofie. Så pga det har jeg i alle år sagt at når jeg en gang får barn skal jenta hete Maiken Sofie!!

Så gikk jeg å fant meg en brite..som sier Maikel (Michael) å tror det er det jeg sier når jeg sier Maiken! Så da ble det ikke det heller :P

Skrevet

Embla er veldig fint! Men, dropp Marie.. Marie og Andre er slike typiske navn som alltid blir "slengt på" som navn nr 2 ala Linn Marie, Kari Marie, Lea Marie, Tom Andre, Kim Andre og u name it..

Holder en knapp på kun Embla jeg :)

Skrevet

Litt tungt, på mi dialekt.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...