Musemor med tre søte små Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Hva syns dere om denne ukesmenyen? Er egentlig ganske fornøyd med den. Lørdag (idag): Fylt kylling med bacon rundt Søndag: Fiskerulade med rotfrukter i ansjosfløtesaus Mandag: Svinekoteletter med ananas Tirsdag: Pasta med tomat og kjøttsaus Onsdag: Fiskerisotto Torsdag: Ut og spise, svigermor har bursdag Fredag: Kyllingelever med rotfrukter og pastaskruer
hit og dit Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Kan gjerne få koke for meg om du vil.....menneh på fredag spiser eg heime =)
Musemor med tre søte små Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2009 Kyllingelever er leveren til kyllingen. Litt spesiell smak med jeg (samt mann og barn) syns det er veldig godt
Spanskeflua Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Aha=) Tenkte det var en rett som heter kylling-elever, men nå ser jeg at det er kylling-lever hehe=)
Mrs. Kaizer Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Ser ut til å være mye godt her, men jeg er ikke særlig glad i fisk så den der ansjosfløtesausen skal du få ha i fred for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå