Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt med sine synspunkter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg har kommet frem til at det blir enten en Brio happy duo, eller en Emmaljunga City Cross med city bag eller en Teutonia Mistral, på lille bølla som kommer til verden i november/desember.

Noen som har godt eller vondt og si om noen av vognene? Ombestemmer meg MANGE ganger om dagen, klarer ikke og bestemme meg, også lurer jeg på om jeg skal kjøpe brukt eller ny???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp brukt! Det er så utrolig mye å spare på det, og mange vogner er bare såvidt brukt, både årsmodeller og fjorårets! Kjøp en vogn asom du henter hvis du er skeptisk, da får du inspisert den først :) Mistral kan du jo ta av trekket og vaske i maskin også, om du tenker du vil ha ny for at babyen skal ligge i ny vogn :)

 

Ville nokv algt mistral eller brio, emmaljunga har jeg ikke sansen for. Den er tung og ser klumpete ut (syns jeg da ;) )

men det spørs jo hva du er ute etter, de er firehjuligner alle tre, men ganske så ulike ellers. Hva ønsker du deg av en vogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her

Ønsker at vogna skal være lett, ta liten plass itillegg til at jeg vil være sikker på at barnet pluss skinnposen får grei plass ut vinteren. Dette er mitt 4. barn og regner ikke med at dette barnet blir så lite heller, da de andre har vært store og vokst veldig fort.

Vet jo at til Mistralen får en kjøpt en sånn forlenger sak, om baggen skulle bli noe liten.

Jeg syns brukt prisene er ganske stive stort sett nå i dag, er det noe til grei pris blir det jo borte med en gang =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Skjønner problemet, i fjor var jeg i samme situasjonen som deg. Jeg bor grisgrendt til og hadde ikke mulighet for å se på brukte vogner før jeg eventuelt kjøpte, så det ble ny på meg. Jeg var heldig og hadde fulgt med i timen, og fikk go'vogna til halv pris på nattåpent!!! (Sparte 4000 på det... :-)... ) Ellers må jeg skryte litt av Emmaljunga, men jeg ville valgt City Cerox 360 med to mindre hjul foran, heller enn City Cross. De små hjulene gjør den utrolig lett å kjøre/svinge/snu og flytte på. Begge passer med City Bag. City Cerox veier heller ikke så mye, for meg som endte med keisersnitt kunne jeg ikke fått en bedre vogn. Synes ikke den ser klumpete ut jeg!!! Det eneste den ikke er fantastisk til er kjøring på humpete traktorvei... Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...