Gå til innhold

Klesstørrelser og komplekser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg nylig ei bukse, og konstaterer at fortsatt er jeg ei størrelse 40, eller 38/40 i de tilfeller det er dobbeltnummer :o)

Prøvde jo mange steder hvor je gnormalt prøver bukser....

Vel, så skulle ny truse kjøpes, for jeg hadde ingen som passet under ei bukse som "viser litt",- uten at den er gjennomsiktig...

Var på mange butikker og så..På dyre og billige...Og konstaterte, string vil jeg IKKE har..FØler det toget har gått når man er over 30 og 2 barnsmor... Skulle ha hipster/bokser.... Så at min buksestørrelse 38/40 (nesten alle modeller brukte dobbelnummer) M, så litt små ut..Og i de jeg falt for så var L tom..Vel, vel, tenkte jeg..XL vil uansett ikke falle av, litt stort kanskje, men jeg vil bruke buksa i helga, så kan jo vente og se m de får de inn i L senere..

Vel hjemme, nydusja og i nytrusa står jeg..Størrelse 38/40 i bukser og XL (46/48!!!) i truse STRAMMER og gir valker både over (i midja7hofter alstå) og "dobbeltrumpe!!!! Er det MULIG:...Det var jo ikke av den type truse som så MINST ut i størrelser,,ANtok jo at jeg måtte opp ei størresle, MEn jeg, som er M i bukser, må altås ah XXL,- MINST i truser??? GJør ikke meg noe, bare den sitter fint..MEn det FINNES ikke truser i XXL av "Normal"truser ,- som jeg så..Ble helt andre modeller i "generous" modellene som starter på 42 og går oppover....

Herregud for en syk syk verden vi lever i..Vel alternativ unngår jeg vel problemet i ei strin str xl, får iallefall ikke dobbeltrumpe :o) Men som sagt,- ikke helt meg......

Ahhhhh, deilig med litt frustrasjonsdamp ut....Så på mandag skal jeg ut og spørre om de har disse trusene i xxl eller xxxl,- samtidig som jeg skal kjøpe den buksa jeg har lagt av,- på samme butikk,- i str M...Så får jeg se da om de ANSATTE reagerer på et slikt sørsmål....Skal jo seff si at trusa er til meg og str XL var alt for lite :o)

PS kjøpte tre ulike "Modeller" av samme trusa, ALLE strammet rundt rumpeballer/lår o gi livet/hofter....

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...