Gå til innhold

Når planlegger dere evt. neste barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare en tanke jeg hadde...lurer på hva folk planlegger, ønsker mange svar :)

Selv ønsker jeg å vente et par-tre år, og pga jobbsituasjon blir det ikke mer enn 4-5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå er tanken på flere barn helt fjern. Hadde en tøff fødsel, og jeg må si at jeg gruer meg veldig til neste, og klarer ikke forestille meg å gå gjennom en fødsel til. Men håper jo virkelig at "minnet" svikter med tiden og at jeg har lyst på et barn til. Sånn i teorien så kunne jeg tenke meg at det er 2-3 år mellom barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i utgangspunktet ferdig og godt fornøyd med to barn :-) Har 3,5 år mellom jenta og gutten vår, akkurat passe synes jeg. Jeg brukte lang tid på å mote meg opp til å forsøke på nr to etter et ganske traumatisk katastrofesnitt med første, men da vi først bestemte oss satt spira på første forsøk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg har lyst å begynne å prøve igjen neste vår, så det blir ca 2 år mellom de :)

 

Tror mannen er med på det og, vi snakker liksom hele tiden om familien vår som om vi er flere enn 3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi sagt stopp nå. Har to gutter med åtte år imellom (ja, de har samme far...), og for oss er det helt perfekt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to gutter med 2 år og 3-4 mnd imellom. Om det blir en til så regner jeg med det bli når minsten er 3-4 år og begge klarer seg litt mer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh gud, tenker ikke tanken enda. Hehe. Men så er jeg ganske ung da, føler jeg har gaanske god tid på meg. 2 år i mellom ville vært ideelt, men så har jeg tenkt å studere fom neste høst tror jeg, så vil tro kanskje 4-5 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om å prøve utpå høsten engang:) Isåfall blir det vel rundt 1 1/2år imellom de to minste:) Jeg har egentlig vært klar for å prøve igjen siden tuppa var 3mnd:p

Har ei jente på 6år fra før av da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i 2011 tenkte vi.

 

i 2010 skal jeg være ferdig med utdannelsen, og har jobbet litt ute i praksis. så tenker jeg at jeg søker fast stilling slik at jeg får jobbet inn permisjonsrett.. har vært slitsom med skole og nyfødt.

 

samboeren vil også gjerne kunne være mer hjemme med barna. så da er det mest ideelt.

 

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det ikke flere:) Vi fikk nr.3 nå i januar så. Jeg steriliserte meg også under fødselen. Veldig fornøyd med 3:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...