Gå til innhold

er det tegn på savngerskapsforgifning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 30

-jeg er konstant trøtt

-jeg har ofte vondt i hode

-jeg har vann i kroppen

- har ikke energi til noenting

-har fått kvalme

-har vont i ryggen

jeg har vært heldig og ikke ha hatt plagsomme gravidsymptomer, ikke vært syk eller kvalm før nå.... er ike det litt rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har så og si de samme tingene som du skriver her. Hadde 1 protein i urinen hos legen på mandag. Tok nye tester på torsdag, da var alt fint. Det var ikke sv.forgifting, men de skal følge godt med mot slutten nå. Er 35 uker. Ta det opp emd lege/jordmor neste gang du er der. Da finenr de det ut for deg:)

Skrevet

vondt i ryggen og kvalme tror jeg ikke har noen sammenheng med svangerskapsforgiftning.. men vann i kroppen og vondt i hodet er jo kjente symptomer... hvor i hodet har du vondt?.. det er nemlig et bestemt sted i hodet man har vondt hvis det er svangerskapsforgiftning..

Skrevet

til 17:44

helt framme men bittelitt på siden.

Skrevet

pannehodepine er koblet til svangerskapsforgiftning... men du burde jo uansett få sjekket det ut siden du er bekymret... bedre en gang for mye enn en gang for lite... men, jordmoren min sa at man stort sett får en ganske redusert almenntilstand med svangerskapsforgiftning.. "utenfor seg selv følelse" osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...