mammapamma Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Da er jeg så spent om det skjer noe mer !!! :-) Er det større sjanse for å få gang på dette om man er aktiv...? Noen som vet?
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Lurer ille på dette jeg og så dytter. Noen råd for å sette i gang? Hvordan så din propp ut?? Hehe Er to dager over termin nå og ble tøyd på onsdag. Kom en del tykt slim som så ut som gelantin med en lett rosa/orange farge på torsdag kveld. Holdt på masse hjemme på fredag men hjalp ikke noe. Hatt en rolig dag i dag, og sånn rundt kl.13 så kom det en del sånn guffe igjen men nå av blank farge. Ringte føden og de trodde det er slimproppen som går litt etter litt.
mammapamma Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2009 Det var sånn masse slim som me blodstriper i.... Mister nesten litt motet her nå når du forteller hvor lenge det har gått fra det begynte til nå- og enda er det ikke noe på gang :/ Jeg håpet jo at det skulle starte nå jeg
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Huff da. Ikke meningen og ta i fra deg motet. Er jo 3 dager siden jeg ble tøyd og jeg var da ikke moden i det hele hatt. "Helt hard her" sa legen Er det ikke sånn at fra den går så kan det ta 1-7dager ca? Prøvde og lese litt på nettet selv, fordi jeg håpet det skulle skje noe veldig snart etter den gikk. Skal i dåp i marra så nå får lille jenta vente litt til, men så sta som denne er så kan man banne på hun kommer i marra
mammapamma Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2009 Nå ble jeg gla igjen :-D Jeg er myk som smør sa jordmora til meg....så moden er jeg ihvertfall- har nesten ingen mormunn igjen (avflata)....så da kan det jo hende ;)
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 oi oi. ja da kan det jo skje noe. Aner ikke noe mer enn at det var hardt jeg da. Eneste han sa. Også tøyde han skikkelig. Tok så hardt som han turte.... Og min propp har gått over to ganger nå da.... ikke en stor lissom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå