Neijasså... Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Ifølge noen jeg kjenner som har kjøpt den stolen i dag: 3000 SEK uten isofix og 4000 SEK med isofix på Svinesund (Happyland?).
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 De har ikke kombi i sverige. Fordi det er forbudt for barn under 4 år å sitte framovervend. Så i sverige har de KUN den som er bakovervendt.... Vi var der for å sjekke priser og sammenligne, og ville gjerne ha den stolen som kan brukes begge veier, men nei... Bomtur..
Neijasså... Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Har strengt tatt liten praktisk betydning om man kjøper Combi eller den rent bakovervendte Kid, Combi bør ikke brukes framovervendt uansett. Når barnet er for stort til å sitte bakovervendt i Combi så bør det enten over i en bakovervendt stol som går til 25 kg eller i en framovervendt beltestol (som ikke har måttet gjøre de kompromissene som kombistolene har for å kunne brukes bakover og framover).
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Jeg kjøpte besafe izi combi på happyland til 2300 norske, tror det var 2999 svenske.. Dette var i mars en gang!!! Denne kan monteres begge veier.. Det er ingen del som skal av på dette sete, bortsett fra at når det er bakovervendt, så er det en del som skal i gulvet på bilen. Men denne får du ikke brukt når du skal snu sete....
Miss Dynamite Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 jeg kjøpte izi combi (2)som den heter nå den 2009 modellen, (helt lik 1), da kostet den 1999svenske!! og det er et par mnd siden!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 Vi har kjøpt combi'en i sverie, for ett år siden bet vi 2900sek, som tilsvarer ca 2000 norske kroner.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 20. juni 2009 #8 Skrevet 20. juni 2009 Hvorfor bør ikke barnet sitte i den framovervendt da?? Hvorfor har de lagd en stol som kan være begge veier hvis den bare kan brukes en vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå