Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 når man er i uke 37 er babyen ikke lengre prematur. er det da feil av meg og prøve kjerringråd osv for å få h*n ut i uke 37? hvilken måter isåfall er trygge og prøve?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 jøye meg, du har en slitsom tid i vente hvis du er så lei allerede! :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Nei det er vel ikke det. Det heter vel kjerringråd pga at det ikke er bevist at det hjelper. Barnet kommer når det er klart uansett det. Men, bare husk å prøve de trygge metodene som du skriver.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Hvorfor slite deg ut. Det nytter ikke uansett. Ungen kommer ikke før den er klar. Det blir noen lange uker de neste 4 til 7 ukene om du begyner å stresse nå.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 4 til 7 uker blir vel litt feil. De lar deg ikke gå 4 uker over termin.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 takk for svar folkens. nei jeg skal ikke ta klyster, hehe. men jeg tenkte mer som sterk mat, masse hvitløk og gå masse i trapper og masse masse sex det er jo noe jeg kan gjøre nå også forsåvidt, men jeg kan gjøre mer. tror dere ikke det hjelper? ja, jeg er rimelig lei, og jeg er ikke uke 37 engang enda. hehehe men vil selvsagt ikke gjøre noe som er utrygt
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #8 Skrevet 20. juni 2009 Jo 4 til 7 uker. Du har jo enda 4 uker til UL termin. Så er du ikke på overtid før 14 dager etter UL termin. Og det kan fort ta 2-5 dager om de må sette deg igang.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 20. juni 2009 #9 Skrevet 20. juni 2009 Hvorfor ikke klyster? Jeg fikk beskjed av jordmor og ta det i uke 36. Da var jeg veldig opstupert og hadde mye magevondt. Skjedde ingenting annet enn at jeg endelig kom meg på do...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå