Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Kommer de samme kortene opp igjen når jeg fokuserer på spørsmål.. Begynner å synes det er ganske underlig, skjedd 4 ganger nå:S Og det er VELDIG bra kort!!! Tyder på at jeg kommer til å bli gift snart osv..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Vet ikke om du har spurt om det samme spørsmålet flere ganger eller om de samme kortene bare kommer på ulike spm, men må bare nevne at du ikke skal spørre om det samme flere ganger etter hverandre. En mann som spådde meg advarte mot å "spørre oraklet flere ganger om samme tingen"- det er visstnok ikke bra... Ellers- holder på å lære meg litt om tarot selv, og vil gjerne spås om du gjør det?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 nei det jeg gjorde var at jeg spådde om forskjellige ting men det gjelder en person da, så synes det var artig at jeg fikk samme kort opp igjen og igjen:) spår desverre ikke!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Spår selv i tarot, og det er bare kvakksalvere som ikke vil bli avslørt som sier at en ikke skal spå flere ganger ang samme spørsmål. Er opplegget rett SKAL du få samme svar igjen og igjen . Om du derimot ikke får sterke svar/ kort, og prøver et par- tre ganger, så kan du gi opp- for da får du ikke noe klart svar uansett med det første..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 Til alle som vil bli spådd; man må selv stokke kortene fysisk for å være sikker på at det blir knyttet til deg og ikke den som legger kortene. Mange mener det ikke trengs, men der er jeg uenig.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #8 Skrevet 20. juni 2009 ni som spår hur ofta spår ni? Alltså om jag spår en person, då blir det plötslgit miljoner nya frågor och personen ifråga blir nästan beroende och vill ständigt bli spådd. Känner ni igen er? Har ni några regler kring det?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #9 Skrevet 20. juni 2009 jeg får netsen opp døden jeg, uansett om andre legger for meg eller om jeg legger for meg selv. Men når jeg var gravid med datteren min fikk jeg opp kortet som tydet på at jeg var gravid.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #10 Skrevet 20. juni 2009 "Døden" betyr da i veldig sjeldne tilfeller en fysisk død.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #11 Skrevet 20. juni 2009 Det samme skjedde meg da jeg la kort i høst angående hvor lang tid det ville ta før jeg ble gravid, de samme kortene gjentok seg flere ganger på rad uansett hvordan jeg vinklet spørsmålet. Nå sitter jeg her med magen oppunder haka, og etter mine beregninger må jeg ha blitt gravid ca 2 uker etter jeg la kortene
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #12 Skrevet 20. juni 2009 La kort igjen og det samme skjer, det tyder VELDIG på ekteskap eller noe lignenede:) Jeg har akkurat truffet en ny fyr så..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #13 Skrevet 20. juni 2009 kanskje noen vil legge tarotkort for meg for å se om det skjer hos dere også? hehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå