Nusketuska og Guttebassen Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 de kan ikk sende til meg, får opp dette "This item cannot be shipped to the address you selected. (Learn more.) You may either change the shipping address or remove the item by clicking Delete." Va gjør jeg galt?
Sylteflesk Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Du gjør ikke noe galt, men de sender ikke det produktet til Norge. Det er mange ting på Amazon som kun sendes innen USA, eller i hvert fall ikke til Norge. Så med mindre du kjenner noen i USA som du kan få det sendt gjennom, er det ikke noe du kan gjøre.
Nusketuska og Guttebassen Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2009 æsj da, men vet noen om noen som sender te norge som har Dora the explorer produkter?
Irene Adler Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Du kan prøve e-bay. De har ofte de samme produktene som Amazon, langt flere selgere og lavere priser. Gå til ebay.com og søk på Dora the explorer. Kom opp med over 6600 treff på ulike produkter.
Alyssa Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Å bestille bøker og filmer går stort sett greit fra Amazon, men mange andre artikler kan ikke sendes til Norge. Ellers må jeg bare si at jeg absolutt anbefaler å bestille fra amazon.co.uk heller enn amazon.com. Det tar mye lenger tid og koster mye mer i shipping å bestille fra USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå