Gå til innhold

Vi skulle vente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

en stund vi, når det ikke gikk forrige måned heller. Tenkte komme godt igang med studiene først, og han i ny jobb. Så vi har hoppa av i svingen denne måneden. Jeg slutta å ta Folat. Ikke fulgt så nøye med på utviklingen av tempene. Vært på grisefylla ett par ganger og feiret eksamner. Spist sushi. Ihvertfall ikke venta på mensen.... Men, i går gikk det opp for meg. Shit, jeg er jo på dag 36, tenkte eksamens-stresset kom til å utsette mensen litt, men merkelig så vondt puppene gjorde, også så sulten som jeg har vært denne uka, og trøtt!!! Tok en test i lunsjen, og ja.... Gravid-streken var den første som kom opp av alt, den er nesten mørkeblå. Var visst ingen tvil, jeg er gravid!! Hjelpes.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Gratulerer! Vi skulle heller ikke ha nå... Men "røyk på en smell" og der satt spiren..... Men jeg er veldig happy, sambo trenger litt fordøye- dette- her- tid! Har en 2 åring som krever sitt! Men hun er jo nærmere 3 når baby`n kommer, så det tenker jeg skal gå fint!
Skrevet

Tror samboeren min også trenger mye tid på å fordøye dette her. Skal i surprise-bursdag til en venninne i kveld. Føler det lyser gravid i panna på meg!! Jeg er jo allerede 5+6 fant jeg nettopp ut.. Ikke rart puppene begynte bli ømme nei...

Skrevet

Sushi trenger du ikke å ha dårlig samvittighet for!Bare å spise gjennom hele svangerskapet..bare hold deg unna tunfiskbiter i fremtiden. Og gratulerer:-) Ikke planlagt fra min side heller...

Skrevet

Jepp ikke sant! Heldigvis har jeg slutta i røyke, sist jeg gikk gravid var jeg støtt og stadig på byen, pluss at jeg røykte. Hmmm, merkelig å kutte ut begge tinga på en gang?! Så der måtte det opp og frem forholdsvis tidlig.... men dro en "jeg skal på jobb i morgen tidlig" og en "omgangsyke" før jeg de fleste fikk vite det, med unntak av de nærmeste...

Nå er det sjeldent vi fester, men vet det nærmer seg invitere-til-noen-vinkvelder- kvelder, så huff.... er nok et par mnd på vei når jeg må si det!

Skrevet

Kan jeg spise skalldyr også? Helt grønn på detta jeg. Bare jeg kan spise lakse-sashimi er jeg fornøyd!!

Spent på festen i kveld, har ikke fått sagt noe til samboer enda, han er på jobb og møter meg på festen. Men jeg bruker alltid være den fulleste, skikkelig klovn, med en flaske Fernet i den ene hånda, og en vinflaske i den andre. Hm... Jeg MÅ jo spille for alle i kveld...

Skrevet

Ikke noe problem å spise skalldyr :) bare å kose selg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...