respektatauten Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 er det andre enn meg som mener coca cola'n har fått en merkelig ettersmak?
Snikskytteren er storebror! Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Jeg drikker ikke brus, siden jeg har et sunnere alternativ i springen, men det er nok bare deg, og de gravide smaksløkene... hihi! Jeg har nemlig prestert å finne epler som smaker agurk
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Nei, men er mange dårlige parti med cola hvor dårlig vanner blitt brukt. Disse smaker ikke noe godt, nesten litt som pepsi.
Staark Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Nå føler jeg meg ikke så rar lenger, haha, jeg synes nemlig også colaen smaker rart for tiden, og minner veldig om pepsi. (Jeg synes pepsi smaker for søtt)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 med førstemann syns jeg at coca cola var helt forferdelig.. hehe..selv om jeg alltid har likt det best.. da krevde jeg pepsi når vi skulle på besøk til foreldrene mine fks.,og det aller beste var pepsi fra dolly..(?) haha denne gangen syns jeg coca cola smaker normalt.. ;P (men det beste er cola zero med sitronskiver og isbiter oppi.. liker egentlig ikke zero`n heller "normalt"..)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Ta det fra en skikkeligeks-cocaholiker. Jeg fikk store problemer når colaen min smakte pepsi i ugravid tilstand og butikken var stengt....Dette er ikke noe bare gravideføler
respektatauten Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2009 det er bra det er flere som er enig.. syns ettersmaken smaker slik som tre-kister lukter.. (mørke utskjerte fra asia, husker ikke hvilken tresort det er..) skal ivertfall ikke kjøpe mer Cola! får bli noe annet på lørdagene i stede...
Mamma'n til Emilie <3 Skrevet 20. juni 2009 #9 Skrevet 20. juni 2009 det er noe rart med cola'en for tiden ja ! vi har fått flere som har smakt utrolig rart, litt sånn kanelsmak egentlig, ringte til coca cola drikker for å si ifra, og fikk beskjed om å ikke drikke hvis de smakte sånn pga sykdomsfare, og at de må sendes til labratorium for å undersøkes.
Gjest eelis+guttespire Skrevet 20. juni 2009 #10 Skrevet 20. juni 2009 Ja, det smaker litt tre-aktig, nesten... Merkelig.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 20. juni 2009 #11 Skrevet 20. juni 2009 Hvilken holdbarhetsdato er det på disse flaskene som dere har kjøpt?
Gjest eelis+guttespire Skrevet 20. juni 2009 #12 Skrevet 20. juni 2009 Best før 04/02-2010 på den jeg kjøpte i dag (samme rare tresmak på den også ja). Tror nok ikke det er holdbarheten som er problemet.
respektatauten Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 21. juni 2009 viss det er så gale at det er sykdomsfare burde de jo trekke tilbake/ advare om det.. det sto ingenting om feilproduksjon på sidene til cocacola, og med tanke på at de er et seriøst selskap er det ganske dårlig... tror vi må ha innsendingskampanje:p
Staark Skrevet 21. juni 2009 #15 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har ingen flaske foran meg her, men de jeg kjøper får jeg fra automat, som tømmes og fylles ganske ofte. Det er ikke alltid colaen smaker rart, men siste mnd har det skjedd noen ganger... Kjenner igjen den kanel-smaken! Kvalmende! (Jeg drikker cola mot kvalme, så de rare colaene gjør det jo bare verre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå