Gå til innhold

Libero bleiene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har problemer med libero bleiene?

Jeg bruker vanligvis pampers til min nyfødte pike, men de var tom for pampers på butikken, så jeg kjøpte libero.

Men når jentungen ligger på rygg og tisser, renner tisser over bena og hun blir våt bak på ryggen! Så utrolig irriterende!

Jeg vet at jeg tar de på riktig, og hun er ikke for stor for bleiene. Heller ikke for liten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også dette problemet når gutten min var mindre. Og det skjedde stort sett bare med Libero. Nå når han er større(5 mnd) ser det ikke ut som det er et problem lenger.

Skrevet

Hmm,aldri hadd det problemet vi nei.Har brukt libero til alle 3,både gutt og jente.

Skrevet

Har prøvd både libero og pampers, og stoler mer på pampers om det skal komme en kjempepoop.. Derfor tar jeg på libero om jeg trur hun skal poope og pampers om hun nettopp har poopa. (har begge i hus akkurat nå)

Skrevet

Mente at jeg stoler mer på libero altså.. Selvom kg er 7-14 kg og pampersen er 7-18 eller hva det var. Føler libero er mer robust. hun er nu 8 kg..

Skrevet

Aldri hatt problemer med Libero nei, men Pampers derimot. Har hatt lekasjer av både tiss og bæsj, både natt og dag med P. Bruker nå bare Libero. Teipbleier på natta og up & go på dagen.

Skrevet

Dette har irritert meg grønn med begge mine gutter.

Libero for nyfødte tar jo ikke imot urin, den frastøter den slik at den renner ut på sida:( Nå har jeg skiftet nok bodyer fulle av tiss, fra nå av blir det pampers!!!!

Skrevet

Det har rett og slett med passform å gjøre. Min gutt har alltid passet best i liberobleiene. Med pampers har det ofte havnet bæsj langt oppover ryggen, så vi har ikke brukt dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...