Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Jeg sa til en god venninne at jeg var gravid, hun spørte hvem faren var. Også ble hun helt hysterisk nesten da jeg sa hvem han var.. Hun kjenner han ikke en gang, vert med meg på fest med han en gang og møtt meg på byn ilag med han en gang.. Men hun sa det at jeg måtte ikke få barn med han, jeg MÅTTE ta abort. Og at jeg fikk ikke lov å beholde barnet osv.. For han var sånn og sånn.. Mye mer hun sa også, men jeg synest hvertfall dette var merkelig å si når hun ikke kjenner han? Hun har aldrig vert med han edru, det har jeg flere ganger.. Men før denne kvelden snakket jeg med en felles venn av oss og hun sa det at hun venninden min hadde sakt etter jeg hadde henne med på fest med han at hun synest han var kjempe pen! Er det bare meg eller er det litt merkelig å si?? Jeg ville aldrig sakt noe slikt til ei venninde uanssett hva meg mente eller noe.. Tror dere hun liker han?? Vet liksom ikke hva jeg skal tro om dette jeg..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 ja..veldig merkelig oppførsel av hun.. Jeg synes i hvertfall at hun burde være ærlig med deg da... og ikke si du MÅ ta abort.. men vet han bf'en at han skal bli pappa da? er du langt på vei??
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Ja han vet.. Han var den 2. jeg sa det til, så får han et valg om han vil ta del eller ikke.. Er 10 uker ca..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Jeg synes det høres ut som du forsøker å konstruere noe om at hun sa det hun sa fordi hun ville ha ham for seg selv. Det kan selvsagt hende det er sånn, men så kan det jo hende hun virkelig vet noe om denne fyren. Ikke bestandig man har lyst til å utdype HVORDAN man vet det...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Men da burde hun vel si det til meg?? Hvertfall vis det er så ille..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Det som slo meg er at hun enten vet noe hun ikke vil si til deg og at det kanskje er at hun har hatt sex med han. Jeg hadde sex med en vennines "kjæreste" i fylla og skulle til å fortelle dette til henne da hun kom meg i forkjøpet og fortalte at de skulle bli samboere. Fikk meg ikke til å si det da. Og hver gang jeg var hjemme hos de etter det prøvde han seg på meg. Fy det var ekkelt. Jeg ble glad da hun selv noen år senere fant ut at han ikke var noe til kar.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 Jeg sendte melding til henne senere om han hadde prøvd seg på henne eller noe... Men da fikk jeg til svar at nei da hadde hun sakt det.. Hun har hatt type også, er akkuratt slutt... Men jeg vet hun var utro en gang, men da var han jeg snakker om i nordsjøen.. Så jeg får de liksom ikke til å stemme at hun har hatt sex med han heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå